Hop til indhold
PS44

Cayla hos seductiongirls

Recommended Posts

Jeg var et smut forbi Cayla og seductiongirls i torsdags inden den store tur hos Mon Cherie der afholdt et godt party:P i 4 timer.

Cayla er utrolig smuk og jeg synes jeg havde set hende før men det skyldes måske hun er en utrolig look alike af Selena Gomez i en noget mere moden udgave. 

Jeg bestilte en 1/2 time og der var en meget god kemi og vi svingede rigtig godt sammen vandret og lodret;) ind og ud og rundt i hele lokalet:P

Jeg går ikke i detaljer med akten men der var tydelig gensidig nydelse og jeg svømmede helt væk i hendes smukke brune øjne;) et par gange. Hun var meget lydhør overfor hvad jeg tændte på og var ikke bange for at vejlede mig så hun fik maksimal nydelse;)

Jeg kan klart anbefale hende hvis man tænder på en lation type- det blev meget svedigt og da hun kom tilbage fra en kort dush havde vi en hyggelig small talk som lige pludselig udviklede sig meget åben mens jeg kom i tøjet. Hun er bare en sød og charmerende pige. Alt i alt en skøn oplevelse. 

Link:

http://www.seductiongirls.dk/pigerne/cayla/

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kattjakt skrev, 1 time siden:

Respekt! Pigebesök innan partyt.;) /A

Tak:)

Ja det gælder om at udnytte sin feriedag optimalt. Havde lige styrketrænet en time inden besøget hos Cayla og havde to timer til overs:D og så blev jeg fristet:P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 29 minutter siden:

Hvis nogen skulle kunne det så det Hr. @PS44.. Hehe;)..

Last man standing :P you know;);)

Hvornår holder du party med Alex? Snart lang tid siden hehehe 

Del dette indlæg


Link til indlæg
PS44 skrev, for 49 minutter siden:

Last man standing :P you know;);)

Hvornår holder du party med Alex? Snart lang tid siden hehehe 

Uhh jeg har snak med den lækre Nynne om snart at holde et sammen med hende.. Hehe.. 

Men nu skal du ikke selv afsporer din egen tråd hotstuff.. Hahaha..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder lækkert:P men det bliver vel en lørdag aften og der har jeg et problem med en getaway:(

Ja, jeg må hellere lade være med at afsporer tråden :)

Back to business: 

Jeg kan klart anbefale Cayla;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...