Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg er midt i 60erne og på grund af diabetes følgesygdomme mangler jeg følelse i de fleste lemmer og bl.a. meget 
dårlig erektion. 
Derfor har jeg ikke haft samleje i 5-6 år.

For generelt at få det noget bedre er jeg begyndt med hård træning og kostomlægning. 
Efter 3-4 måneders træning har jeg det meget bedre, men med ømme muskler. 
Jeg valgte derfor at få massage for at få løsnet op.

Jeg har flere gange fået massage i fjernøsten og valgte Navia på Knudsgade i Roskilde.

<a href="http://www.thaimassageroskilde.dk/">Link til Navia her </a>


<a href="http://www.thaimassageroskilde.dk/">Link til Navia her </a>

Efter en mindre SMS-korrespondance mødte jeg op hos Navia, der modtog mig med et stort venligt smilende ansigt.
Jeg havde kun regnet med massage af min ryg, men Navia forslog at jeg også fik en gang håndmassage af lemmet. 
Jeg nævnte, at jeg havde dårlig erektion, men Navia sagde at det var ikke noget problem, da hun muligvis kunne hjælpe
med en omgang protasta-massage. Det havde jeg aldrig prøvet før, da jeg altid har anset det for en slags bøssemageri.
Navia fik mig overbevist om, at det var skønt og jeg slog til.

"Så, tag tøjet af og lig på på sengen, så kommer jeg om et øjeblik."
Det gjorde jeg, og kort tid efter kom Navia ind og klædte sig af. Det var hurtigt klaret. En meget lille 
kjole og en BH. Hun havde nemlig ikke trusser på.
Hun så bare så vidunderlig ud. Store faste bryster, skønne vorter. Dejlige lår og en dejlig fast røv. 
Hun var helt glatbarberet med en lille pæn kussesprække. Selvom jeg altid har syntes bedst om behårede piger, 
var der ligeved at kommme gang i lillemanden ved det bedårende syn.

Navia smurte min pik og hendes egne bryster ind - og jeg blev opfordret til at tage på brysterne. 
Det lod jeg mig ikke sige to gange. De var noget større end mine hænder og dejligt faste.

Navia gik så i gang med B2B, hvor jeg mærkede hendes dejlige bryster og vorter over min krop. 
Efter en gang B2B var der tid til Tantra, hvor hendes skønne hænder kom overalt på min krop. 
Det var næsten til at få gåsehud af.

Efter Tantraen var turen kommet til det nu halvstive lem. 
Med en finger i min røv, fik protastaen en tur, samtidig fik lemmet en blid massage, og rejsningen udeblev ikke. 
For første gang i flere år, fik jeg en rejsning som i gamle dage.

Da hun var færdig - jeg skulle skynde mig videre - og jeg sagde, at jeg snart kom igen, forslog hun at hun red mig 
næste gang og at jeg slikkede hende, så hun fik orgasme. Hun ville også sutte lillemanden. 
Det blev vi enige om. Og jeg glædede mig allerede til næste gang.

Til slut badede vi sammen. Det var utroligt skønt, at blive sæbet ind og bagefter skyllet og tørret 
i hoved og røv - bogstaveligt talt. Til afsked fik jeg en kraftig krammer og jeg mærkede lige efter om hun igen var 
uden trusser. Det var hun.
Et skønt smil og et vink - og jeg var på vej videre. Og ryggen havde det meget bedre.

Den følgende morgen vågnede jeg med en kraftig stådreng, hvilket ikke var sket i flere år.

Et par minutter før vores næste møde fik jeg en SMS med teksten "Kom ind". Navia stod smilende i døren og tog imod. 

"Tak fordi du vil besøge mig igen!" og starten var ellers som første gang. 

Og igen måtte jeg beundre hendes krop - lige min type.
Navia fik hurtigt lillemanden rejst og satte kondom på med munden. 
Så begyndte hun at sutte på den rejste pik. 
Det var superdejligt og skønt at følge med i spejlet. 

Hun stoppede og sprurgte om jeg ville slikke hende. Det ville jeg gerne og hun vendte sig om, så vi lå i en 69er.
Navias sutning af mig var helt fantastisk og det var dejligt at slikke hende samtidig.
Pludselig skreg Navia "Jeg kommer! Jeg kommer!" og jeg nåede næsten ikke at registrere det, 
før jeg fik en ordentlig omgang kussesaft lige i hovedet.

Jeg tænker, at hvis man skal drukne, må en drukning i kussesaft nok være det bedste.

Hun tørrede sig, og vi slikkede videre. Efter en skøn tid, vendte hun sig om, og satte sig på mit lem og red mig virkeligt skønt.
Hendes muskler blev brugt med kryds og slange.

Efter ridning var der lige tid til en gang håndmassage, før vi skulle i bad.

Endnu et vidunderligt besøg var slut.

Efterfølgende har jeg besøgt Navia flere gange. 

Altid en dejlig oplevelse.

Udover hendes skønne massage og hendes dejlige krop, så er hun dejlig at sludre med.

Vi har sludret om alt mellem himmel og jord, selvfølgelig også om sex, 
kvinder og mænd (hun er kun til mænd og jeg er kun til kvinder).

Navia har vagt mit hensygnende sexliv til live igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman
Denhalvstive skrev, for 2 timer siden:

Navia har vagt mit hensygnende sexliv til live igen.

Tak for godt Indlæg og dejligt endelig med en af de gode oplevelser hos en Thai, 

lyder som noget hun ikke bare skal have overstået i en fart og videre til næste :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak, Denhalvstive, for at minde os om, hvor privilegerede vi er. For det er da stort, at vi for et forholdsvist overkommeligt beløb kan købe os til den form for (kærlig og helbredende) omsorg, som du så smukt og rørende beskriver her. Må snart prøve et besøg hos Navia (med al den ros hun har fået her på EG, må hun da i øvrigt efterhånden have til et helt palads i Isaan - men det skal være hende vel undt).   

Og hvad alt det der homohalløj angår, tror jeg, du kan tage det helt roligt....  

Redigeret af Virgula
Sjusk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved intet om tantra og B2B massage da jeg aldrig har prøvet det, men jeg havde da ellers forstået det som værende at man ikke får sex gennem disse ydelser med mindre andet er beskrevet? på hendes hjemme side bliver det nu ikke beskrevet som værende at man får, men det fik du alligevel.

 

nu ved jeg så ikke om det var meningen, jeg troede bare ikke at B2B massage nødvendigvis var med seksuel ydelse også.

 

ud over dette er jeg rigtig glad på dine vegne.

Redigeret af Sir.Dan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Denhalvstive skrev, den 4/8/2017 at 08:17:

Jeg er midt i 60erne og på grund af diabetes følgesygdomme mangler jeg følelse i de fleste lemmer og bl.a. meget 
dårlig erektion. 
Derfor har jeg ikke haft samleje i 5-6 år.

For generelt at få det noget bedre er jeg begyndt med hård træning og kostomlægning. 
Efter 3-4 måneders træning har jeg det meget bedre, men med ømme muskler. 
Jeg valgte derfor at få massage for at få løsnet op.

Jeg har flere gange fået massage i fjernøsten og valgte Navia på Knudsgade i Roskilde.


<a href="http://www.thaimassageroskilde.dk/">Link til Navia her </a>


<a href="http://www.thaimassageroskilde.dk/">Link til Navia her </a>

Efter en mindre SMS-korrespondance mødte jeg op hos Navia, der modtog mig med et stort venligt smilende ansigt.
Jeg havde kun regnet med massage af min ryg, men Navia forslog at jeg også fik en gang håndmassage af lemmet. 
Jeg nævnte, at jeg havde dårlig erektion, men Navia sagde at det var ikke noget problem, da hun muligvis kunne hjælpe
med en omgang protasta-massage. Det havde jeg aldrig prøvet før, da jeg altid har anset det for en slags bøssemageri.
Navia fik mig overbevist om, at det var skønt og jeg slog til.

"Så, tag tøjet af og lig på på sengen, så kommer jeg om et øjeblik."
Det gjorde jeg, og kort tid efter kom Navia ind og klædte sig af. Det var hurtigt klaret. En meget lille 
kjole og en BH. Hun havde nemlig ikke trusser på.
Hun så bare så vidunderlig ud. Store faste bryster, skønne vorter. Dejlige lår og en dejlig fast røv. 
Hun var helt glatbarberet med en lille pæn kussesprække. Selvom jeg altid har syntes bedst om behårede piger, 
var der ligeved at kommme gang i lillemanden ved det bedårende syn.

Navia smurte min pik og hendes egne bryster ind - og jeg blev opfordret til at tage på brysterne. 
Det lod jeg mig ikke sige to gange. De var noget større end mine hænder og dejligt faste.

Navia gik så i gang med B2B, hvor jeg mærkede hendes dejlige bryster og vorter over min krop. 
Efter en gang B2B var der tid til Tantra, hvor hendes skønne hænder kom overalt på min krop. 
Det var næsten til at få gåsehud af.

Efter Tantraen var turen kommet til det nu halvstive lem. 
Med en finger i min røv, fik protastaen en tur, samtidig fik lemmet en blid massage, og rejsningen udeblev ikke. 
For første gang i flere år, fik jeg en rejsning som i gamle dage.

Da hun var færdig - jeg skulle skynde mig videre - og jeg sagde, at jeg snart kom igen, forslog hun at hun red mig 
næste gang og at jeg slikkede hende, så hun fik orgasme. Hun ville også sutte lillemanden. 
Det blev vi enige om. Og jeg glædede mig allerede til næste gang.

Til slut badede vi sammen. Det var utroligt skønt, at blive sæbet ind og bagefter skyllet og tørret 
i hoved og røv - bogstaveligt talt. Til afsked fik jeg en kraftig krammer og jeg mærkede lige efter om hun igen var 
uden trusser. Det var hun.
Et skønt smil og et vink - og jeg var på vej videre. Og ryggen havde det meget bedre.

Den følgende morgen vågnede jeg med en kraftig stådreng, hvilket ikke var sket i flere år.

Et par minutter før vores næste møde fik jeg en SMS med teksten "Kom ind". Navia stod smilende i døren og tog imod. 

"Tak fordi du vil besøge mig igen!" og starten var ellers som første gang. 

Og igen måtte jeg beundre hendes krop - lige min type.
Navia fik hurtigt lillemanden rejst og satte kondom på med munden. 
Så begyndte hun at sutte på den rejste pik. 
Det var superdejligt og skønt at følge med i spejlet. 

Hun stoppede og sprurgte om jeg ville slikke hende. Det ville jeg gerne og hun vendte sig om, så vi lå i en 69er.
Navias sutning af mig var helt fantastisk og det var dejligt at slikke hende samtidig.
Pludselig skreg Navia "Jeg kommer! Jeg kommer!" og jeg nåede næsten ikke at registrere det, 
før jeg fik en ordentlig omgang kussesaft lige i hovedet.

Jeg tænker, at hvis man skal drukne, må en drukning i kussesaft nok være det bedste.

Hun tørrede sig, og vi slikkede videre. Efter en skøn tid, vendte hun sig om, og satte sig på mit lem og red mig virkeligt skønt.
Hendes muskler blev brugt med kryds og slange.

Efter ridning var der lige tid til en gang håndmassage, før vi skulle i bad.

Endnu et vidunderligt besøg var slut.

Efterfølgende har jeg besøgt Navia flere gange. 

Altid en dejlig oplevelse.

Udover hendes skønne massage og hendes dejlige krop, så er hun dejlig at sludre med.

Vi har sludret om alt mellem himmel og jord, selvfølgelig også om sex, 
kvinder og mænd (hun er kun til mænd og jeg er kun til kvinder).

Navia har vagt mit hensygnende sexliv til live igen.

Det lyder forrygende og er godt skrevet.  Jeg mener dog at have læst et identisk indlæg tidligere - for laaang tid siden. Nu genoplevet af en 'ny bruger' :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Inspireret af trådstarter lagde jeg vejen forbi Roskilde her ved middagstid.

Det var skønt.

Jeg er også oppe i årene med de dertil hørende problemer – og det her var noget af det bedste købesex, jeg nogensinde har oplevet.

Trådstarter har fint beskrevet, hvad der foregår i hendes seng, men lad mig fremhæve, at Navia var virkelig sød og indlevende at være sammen med.

Et stort smil – klare aftaler om, hvad der skulle ske, og hvor grænserne gik – og så gik det løs med en vild GFE, som endte med en forrygende udløsning. Hun kan ikke blot håndarbejdet – hun er også rigtig god til at fornemme, hvad der skal til lige i det givne øjeblik.

Så stor tak for tippet til trådstarter og stort knus til Navia, som jeg hurtigst muligt vil besøge igen.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...