Hop til indhold
golf 2

rookie trip two nights in Bangkok...

Recommended Posts

Ligger i min dobbel seng på hotellet, og sunder mig lidt...lokal tid er 04.00

Landet i BBK sum. Lufthavn ved middagstid, igennem visa, fandt bagagen, fandt 3 boder der sælger thai sim card, forskellige priser, 15 dag med 6 GB = 600 bath

Ned og tag toget til magasan station= 35 bath. Vider med Metro til sukvhumvit station = 16 bath.

Så lige gå 500 meter til hotellet, den kortes vej var igennem soi cowboy.. Lo lo.. Check ind, lige over at handle i terminale 21( lige som Fidels).. Tilbage på Hotellet, og chatte med en jeg har mødt igennem thai colis, venter på om hun kom... Det gjorde hun ved 22 tiden, ud at finde en restaurant, så ville hun gerne tilbage på hotellet, ind på værelse, tog Hun mig skritet, og trak min bukser ned og begyndte at give mig et blow job.. Jeg tog alt mit tøj af, det samme gjorde hun, så ellers det vilde senge akrobatik... Så i bad samme, ind at sove, så måtter jeg lige få hende til at komme for 3 gang.. Så skulle hun ellers hjem, stak hende 2000 bath til en taxi.

Lige hurtig et bad så ned på soi cowboy.. Jeg havde læst lidt om crazy hores... Det skulle lige undersøges... DET ER VANDViD..Kommer ind, så står pigerne og danser helt nøgne, der er ikke overfyldt, øl 170 bath, lady drinks 170 bath, 2 etage, hold da kæft der er mange lækker nøgne thai piger, pertri, store bryster, små buttede, høje, tatoveret... Jeg får mig en øl og ser mig lidt om, man bliver ikke antruffe, jeg får fat i en lille pertrit pige, som jeg tror er ung, ( det viser sig sener, at hun har 2 børn og er 27 år) køber hende en lady drink, hun sætter sig på skødet af mig, så kan jeg undersøge hende for bryst kræft og og mærke om hun er ny barberet mellem benende, hun fortælle mig ST 2500 Bath, LT 4000 bath, + barfine 700 bath, det afviser jeg, så det ender med en time med hende, bar fine, værelse 2500 bath..det skal lige siget at kl nu er tæt på lukke tid ( 03) lige gå 400 meter, op på værelse og af med tøjet, det går ikk så godt, hun komner meget hurtig, og bliver dårlig, og løber ud på toilet og brækker sig voldsomt... Vi ligger og snakker lidt frem og tilbage, og bliver enige om at hun vil komme i morgen på mit hotel til en time for 1000 bath fordi jeg ikk blev færdig..jeg fik også hendes LI NE og har chatte lidt med hende..

På vej tilbage til hotellet, blev jeg antastet af nogle thai massage pige, først 400 barth, no no, så pludselig 300 bath.. OK vi går op mod butikken, så spørge hun og jeg ikk vil have hand job, blot job, sex.. Priser er for en time 1000, 1500, 2000 bath, hun vil gerne med tilbage til hotellet så jeg sige i morgen, fik også hendes LINE..

Så i morgen 3 pige at døje med

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vågnet op, ned og få et solit morgen mad.. Hævet lidt penge, ville ned og se Nana place.. Lokal tid er 11.30.. Sider på en bear bar og får air condisien og en kold cola og kikker på pigerne, men ingen freelance ved parkere pladsen ved Nana hotel

IMG_20170408_112547.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lokal tid 1430.. Sidder på Hillary 4 over for Nana hotel.. Sidder og hygger mig med en af ansatte, får lidt at vide om det hele.. Blev tilbudt en 22 år der på en månede har haft 4 kunder.. Bar fine 500 bath,ST 2500 bath, men nej tak, nu er der 2 free lancer

IMG_20170408_143326.jpg

Redigeret af golf 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Hvor skal du hen efter "two night" i BKK?

Nu skriver du selv "rookie", så vil det sige, at det er dit første besøg i Bangkok? - for ja, så er det en ret overvældende oplevelse.

Jeg vil dog sige, at når der kun er 1½-2 timers køretur til Pattaya, så er der mange gode grunde til at tage dertil. Mere luft, strand, flere hoteller med swimmingpool og et sexmarked, der er enormt og en del billigere end Bangkok.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
ppd skrev, for 6 timer siden:

Nice. Der er garanteret masser at se på:

 

Hej ppd.

Ja, der er masser at se på. Dog ikke særligt spændende, da jeg vil påstå at have set det vedhæftede klip flere gange. Der er jo "klippet" og optaget d. 27/12 2014. Gammelt bras. JA også billedkvaliteten er ringe.

Redigeret af Aalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige en up date.. Ja Tzatziki, jeg skal videre til Pattaya men sammen med en potinel fremtide thai kæreste, så ingen hanki panki til mig med købe piger :-( 

Level 1 gate 8 i BBK  airport, bus billet til Pattaya 120 bath, udmærket busser at køre i.

Jeg fik chatte med hende der ville komme til mit hotel kl 19, og hende den anden ville komne kl 21..

Hun ankom 20 minutter forsinket, og sagde at hun skulle på job Kl 20 på Cray house, det var ikk nogle god oplevelse, men hun stillet da gerne op til lidt foto optagelser ( se længere nede, jeg ved ikk om man må lægge billeder op af pigerne for admin...?)

Men den anden kom først ved 23 tiden, og blev der til den lyse morgen.., så jeg nået slet ikke ned på soi cowboy, eller Nana place, ..beretningen slutter her, for resten har ikk noget at gøre med forumet her...

 

IMG_20170408_192302.jpg

Redigeret af golf 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...