Hop til indhold
Sugardater

TIL SUGARBABES

Recommended Posts

Jeg er personligt træt af, at se hvordan pigerne herinde bliver hængt ud og erklæret useriøse. Alle og enhver som har været medlem af sugardaters i en periode, og som ønsker, at dyrke konceptet ved, at der VRIMLER med useriøse mænd. Jeg har selv været medlem i snart 3 år. Jeg har personligt haft gode og dårlige oplevelser, og jeg er heraf blevet klogere med tiden. Jeg kan hurtigt læse mig til, at mange piger oplever det samme. Useriøse mænd som snyder eller aldrig møder op. Jeg er personligt blevet træt af det. Og jeg mener til og med, at det er unfair, at siden her ikke vælger at lave et forum hvor kvinder kan dele deres oplevelser og advare hinanden. 

Det er tid til handling. Der er ingen grund til, at flere piger skal snydes af den samme mand. Vi bør kunne advare hinanden på en måde. Jeg tror muligvis jeg har en løsning. Jeg har selv noteret mig de useriøse, ustabile eller bare de brugere som snyder som jeg har oplevet. Jeg vil indenfor de næste 4 uger rette henvendelse til sugarbabes. Alle skal være velkomne til at dele deres dårlige oplevelser (det skal naturligvis være på baggrund af dokumentation). Vi kvinder bør have muligheden for, at advarer hinanden, og følge med i hvem der er sugardaddies og hvem der er ude efter at snyde en eller blot bare et kald for 1500kr. hvilket intet har med sugardating at gøre. 

I hører fra mig 

Del dette indlæg


Link til indlæg

god ide , at kvinder kan have et forum hvor de deler erfaringer, men de kan jo skrive sammen her

i øvrigt så er jeg enig, men der er enormt mange useriøse piger derinde, er f eks af en jeg har mødtes med 3 gange og aftalt faste møder med, blevet brændt af 3 gange nu

og en anden ville have mit telefonnummer , tid. pris , sted og hvad mødet skulle indeholde var aftalt, hun mangler stadig at ringe tilbage fra sidste lørdag
jeg har desværre hørt fra op til flere, 3 tror jeg, at de er blevet snydt for penge, men også at nogle er blevet voldtaget, slået og frarøvet deres ting, så ja det er uforståeligt

at piger, møder med mænd på tilfældige tankstationer, uden at have , et ikke hemmeligt telefonnummer på ham ??? læs så er du sgu også selv ude om det ???

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sugardater skrev, for 7 timer siden:

Jeg er personligt træt af, at se hvordan pigerne herinde bliver hængt ud og erklæret useriøse. Alle og enhver som har været medlem af sugardaters i en periode, og som ønsker, at dyrke konceptet ved, at der VRIMLER med useriøse mænd. Jeg har selv været medlem i snart 3 år. Jeg har personligt haft gode og dårlige oplevelser, og jeg er heraf blevet klogere med tiden. Jeg kan hurtigt læse mig til, at mange piger oplever det samme. Useriøse mænd som snyder eller aldrig møder op. Jeg er personligt blevet træt af det. Og jeg mener til og med, at det er unfair, at siden her ikke vælger at lave et forum hvor kvinder kan dele deres oplevelser og advare hinanden. 

Det er tid til handling. Der er ingen grund til, at flere piger skal snydes af den samme mand. Vi bør kunne advare hinanden på en måde. Jeg tror muligvis jeg har en løsning. Jeg har selv noteret mig de useriøse, ustabile eller bare de brugere som snyder som jeg har oplevet. Jeg vil indenfor de næste 4 uger rette henvendelse til sugarbabes. Alle skal være velkomne til at dele deres dårlige oplevelser (det skal naturligvis være på baggrund af dokumentation). Vi kvinder bør have muligheden for, at advarer hinanden, og følge med i hvem der er sugardaddies og hvem der er ude efter at snyde en eller blot bare et kald for 1500kr. hvilket intet har med sugardating at gøre. 

I hører fra mig 

Jeg er både enig og uenig med dig men du hører fra mig..

Redigeret af The_Man

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
The_Man skrev, for 11 minutter siden:

Jamen god ide laver jeres egen hjemme side ligesom eroguide.dk er for mænd hvor vi/de kan snakke sammen så lave jeres egen i  stedet for at komme herind og brok dig... 

Eroguide er ikke kun for mænd. Der er også GP'ere herinde. Og er der i øvrigt ikke noget om, at de har deres eget chatroom? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg læser indlægget handler det om sugardating. Disse aftaler formidles mig bekendt på andre sites, hvorfor ønsket hvis det skal opfyldes bør ske på de sites hvor aftalerne indgås. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

@TheVoice Når der nu er et Sugardating forum, hvorfor skal en tråd om Sugardating så ikke være på EG? At indlægget så er placeret i generel debat er måske så en fejl, men hvor skal SugarBabyerne ellers komme i tale henne? 

Jeg ved ikke om der findes et debat forum på selve Sugardating siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 18 minutter siden:

@TheVoice Når der nu er et Sugardating forum, hvorfor skal en tråd om Sugardating så ikke være på EG? At indlægget så er placeret i generel debat er måske så en fejl, men hvor skal SugarBabyerne ellers komme i tale henne? 

Jeg ved ikke om der findes et debat forum på selve Sugardating siden.

Det blev også slået op i det forum men blev af en eller anden årsag rykket til det generelle...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sugardater skrev, for 10 minutter siden:

Det blev også slået op i det forum men blev af en eller anden årsag rykket til det generelle...

Det er jo rykket til den generelle debat da der ikke er en anmeldelse eller efterlysning. Så den ligger jo helt rigtigt da den tydeligvis er holdningen generet der skal debateres

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 26 minutter siden:

@TheVoice Når der nu er et Sugardating forum, hvorfor skal en tråd om Sugardating så ikke være på EG? At indlægget så er placeret i generel debat er måske så en fejl, men hvor skal SugarBabyerne ellers komme i tale henne? 

Jeg ved ikke om der findes et debat forum på selve Sugardating siden.

Nu er det jo så ikke mig der bestemmer :) 

Der nogle udfordringer forbundet med at  lave et forum for blacklistede  mænd på EG. En ting er, at der kan skrives anmeldelser på EG omkring SD og andre former for købesex og eksempelvis uddele karantæne og strafpoint, hvis EG´s brugere overskrider nogle regler. Her er EG i besiddelse at al nødvendig information for at kunne moderere sitet.  

Det er noget helt andet dels at skulle ligge navn til blacklister og dels at skulle forholde sig til om diverse stridigheder er gyldig grund til at komme på blacklisten. Sidste nævne vil være et problem, da hendelsesforløbet typisk vil være forgået på de særlige SD sites, og selvfølgelig efterfølgende på sms, telefon og email.  På de sites hvor mændene betaler abonnement vil det være en åbenlys disse mænds smides ud derfra hvis man kan dokumentere useriøs adfærd.

Vedrørende sex køb i al almindelighed, kan EG ikke undsige sig et ansvar hvis man lavet et forum hvor pigerne kan se hvem der er blacklistet. Dertil kommer at det ikke er lovligt at gemme private oplysninger omkring disse mænd.  Ydermere vil være fornemt for mænd, at få adgang til dette forum. Og sidst men ikke mindst. Mænd er ikke dumme, så det vil have en begrænset effekt. Det er rimeligt nemt i den del af sex markedet hvor alt foregår anonymt, at skaffe en ny telefon, ny email, nyt nickname m.v.  

Jeg kan sagtens forstå at der er behov for at beskytte sig mod useriøse mænd. Løsningen som jeg ser det, ligger bare ikke i EG regi. Men det er jo ikke mig der bestemmer :)

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...