Hop til indhold
Hedonis

Melly i Århus (tidligere Kbh.)

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/219933

Jeg havde læst anmeldelserne af Melly i forum for hovedstaden og havde set hun annoncerede med at komme til Århus, ja netop i dag, fredag d. 7/4 og jeg fik den idé at ville være den første kunde i Århus. Aftalen blev lavet til en halv time før hun egentlig havde skrevet var muligt. Men det var lige før det hele gik i vasken. Af ren rutine mødte jeg op på et hotel, som mange piger før har benyttet her i byen. Al kommunikation foregår via mail (og det skal man lige være klar over - det kræver en smartphone med mailopsætning), men jeg vil understrege, at det er lynhurtige svar man får.

Det viste sig at hun havde værelse på et helt andet hotel beliggende på en adresse med samme vejnavn men med et noget andet husnummer. Jeg var allerede blevet en smule forsinket og da misforståelsen blev klarlagt, viller der gå endnu 10-15 min før jeg kunne ramme det rigtige spot.
Jamen så blev det endnu engang lidt for spændende da jeg heller ikke havde nærvær nok til at finde den rette fløj med de lige værelsesnr. (og ikke de ulige)! Mand!

Melly var forundret og skrev til sidst om jeg gjorde grin med hende. Men jeg fandt hende.

Hun var skøn!

Først fik vi en lille snak om det at hun lige var ankommet til Århus. Og noget om hendes baggrund i Polen og hvorfor hun tog til Danmark. At det er hårdt at arbejde på egen hånd som hun gør og at skulle passe på sig selv i et fremmed land. Det er derfor hun vælger hotlellet frem for at finde en privat kontakt. Never mind - det er et gevaldigt sidespring. Og for meget snak dræber lysten, som nogen siger. Hun er i Århus indtil 11. april, så der er kort tid at løbe på. Læs annoncen. Den holder ligesom billederne.

Jeg fik en halv time og blev mindet om at dybe intense kys er blandt de bedste elskovsmidler. Jeg fik superfransk og undervejs gik jeg på opdagelse på og i en smækker kurvet krop lige efter min smag. Det blev hot og hun blev våd og måtte selv give den gas med fingrene da jeg slikkede hende.

Det er som hun skriver i annoncen. Ikke så meget snak om hvad man kan for pengene. Fast pris, super oplevelse. Min største anbefaling.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knægten1991 skrev, den ‎08‎-‎04‎-‎2017 at 18:48:

Skal det forstås sådan at de nævnte ydelser er inkluderet i prisen, der er gældende for den tid man ønsker? 

Ja jeg beklager mit fravær. Så svaret her er lige nu lidt ligegyldigt. Hvis hun kommer igen så er jeg klar. Og ja, én pris, alt inkluderet!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey. Nåede ikke selv forbi Melly, da hun gæstede Aarhus sidste måned.

Jeg har - på vegne af en anden ung, polsk dame - et par spørgsmål ang. det hotel, Melly benyttede sig af. Hvis en af d'herrer, der besøgte hende kan være behjælpelig, må du meget gerne sende mig en PM. Tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...