Hop til indhold
peterjones

Bedste Randers/Viborg/Aars området

Recommended Posts

peterjones skrev, for 4 timer siden:

Hvor skal man tage hen for massage og måske et HJ i dette område.

Bedst hvis det ikke er ligepå, dvs de spørger til ekstra med det samme.

Tak

hej peterjones ,hvis du ønsker god grundig massage og en skøn afslutning med HJ er det hos Ann ved  Suree Thai massage jernbanegade 11 viborg ,det er min erfaring efter hvad jeg har prøvet . vh Kedelsmeden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest klør5

Suree er et bordel og der går ikke engang 5 min. inden der bliver rykket i banditten og mersalget er i gang. Men ellers er det såmænd et ok fint sted med søde piger....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hos Suree får du udmærket massage hvis du fortæller at det er massage på ryg, skuldre, læg etc. etc. du ønsker. Jeg tror endda du godt kan nøjes med denne type hvis ellers du vil. Der er mange steder der går meget mere op i mersalget men få der overordnet set yder en bedre service. (Nej, jeg er ikke Kedelsmeden under dæknavn)

Del dette indlæg

Link til indlæg
klør5 skrev, den 9/4/2017 at 08:32:

Suree er et bordel og der går ikke engang 5 min. inden der bliver rykket i banditten og mersalget er i gang. Men ellers er det såmænd et ok fint sted med søde piger....

hej klør 5 skønt man får lige hvad man ønsker og betaler for hverken mere eller mindre ,kan man få mere ud over HJ ? jeg er ikke blevet tilbudt mere .

vh Kedelsmeden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det har jeg aldrig været ude for. Det er sket af masøren har rykket i banditten, men altid bare i sjov og aldrig som nå - nu er salget begyndt. Jeg har aldrig fået andet end et hj. 

Jeg synes det er et rigtigt fint sted. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest klør5
HG Wells skrev, for 17 timer siden:

Jeg synes det er et rigtigt fint sted. 

Det har du fuldstændig ret i........:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

hej klør 5 ,det ved jeg nu ikke om man kan kalde Sure for et bordel ? måske er det mig der er uvidende ,jeg har forstået det sådan at det er thai kultur og det hører med til ttai massage at få den fuldkomne afslapning under massagen af resten af legemet ,,det er jo ikke samleje eller BJ .

er der nogen der kan give mig et råd hvordan får jeg sex og samleje og bj hos Sure ,Ann eller de tre andre piger ? jeg er aldrig blevet tilbudt andet ed håndmassage.

venlig hilsen Kedelsmeden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ved ikke om det kan lade sig gøre i det hele taget, men din eneste mulighed - nu hvor du er så godt kendt i huset - er simpelthen: SPØRG - enten siger hun ja, eller også smiler hun og siger "jamen du ved jo godt at jeg ikke er en af dén slags piger". Det er helt sikkert ikke første gang hun er blevet spurgt.

PS: Ved faktuelt at de ikke bryder sig om at blive omtalt på Eroguide - jeg har nemlig spurgt, og det gør de IKKE.

Del dette indlæg

Link til indlæg
splasher skrev, for 8 minutter siden:

Ved ikke om det kan lade sig gøre i det hele taget, men din eneste mulighed - nu hvor du er så godt kendt i huset - er simpelthen: SPØRG - enten siger hun ja, eller også smiler hun og siger "jamen du ved jo godt at jeg ikke er en af dén slags piger". Det er helt sikkert ikke første gang hun er blevet spurgt.

PS: Ved faktuelt at de ikke bryder sig om at blive omtalt på Eroguide - jeg har nemlig spurgt, og det gør de IKKE.

ok jeg holder lavt profil fremover jeg synes det er et pænt sted og nogle sødeog venlige piger ,vh kedelsmeden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er da både massage og bodel der jeg har været der nogle gange inden for de sidste par år, og hver eneste gang er jeg blevet tilbudt fuld pakke, jeg tror også de er begyndt at mangle kunder sist jeg var der var de næsten ude på gaden for at hente mig ind, pladen var at jeg skulle have været lidt længer nede af gaden, men der var ingen til stede.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kjeldsen skrev, den 14/4/2017 at 06:23:

Det er da både massage og bodel der jeg har været der nogle gange inden for de sidste par år, og hver eneste gang er jeg blevet tilbudt fuld pakke, jeg tror også de er begyndt at mangle kunder sist jeg var der var de næsten ude på gaden for at hente mig ind, pladen var at jeg skulle have været lidt længer nede af gaden, men der var ingen til stede.

hr Kjeldsen det kan vist ikke være rigtig at du er blevet tilbudt fuld pakke hos Suree eller de andre piger ? i så fald hvem ? jeg kommer der ofte mindst 2 gange pr md og jeg får det aldrig tilbudt og når jeg spørger og vil betale meget for fuld pakke siger de alle smilende at de kun giver hj .men jeg vil gerne vide hvem jeg diskret skal spørge ,du må jo hjæklpe mig ,venligst Kedelsmeden , d 13 maj 2017

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...