Hop til indhold
AnonymBruger

Laura21 (Annoncelight) / Sandra (Romantica, SexyClub)

Recommended Posts

Jeg går ud fra, at du har brugt søgefunktionen og intet fundet :-) 

Hvis ingen når at svare dig inden dit besøg, kan du være så heldig, at du bliver den første, der anmelder hende her på EG.

Frister det ? :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det vil jeg gerne.. Dog vil jeg sige at jeg synes de få anmeldelser er misvisende.. Sandra ser overhoved ikke ud til at være tæt på de 30 som en skriver.. Hun er tilgengæld mega dejlig med nogle fantastiske bryster og jeg har sjældent mødt nogen med så "varm" en sjæl som hende.. Stille og rolig og nede på jorden.. En rigtig dejlig pige..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 9 timer siden:

Ja det vil jeg gerne.. Dog vil jeg sige at jeg synes de få anmeldelser er misvisende.. Sandra ser overhoved ikke ud til at være tæt på de 30 som en skriver.. Hun er tilgengæld mega dejlig med nogle fantastiske bryster og jeg har sjældent mødt nogen med så "varm" en sjæl som hende.. Stille og rolig og nede på jorden.. En rigtig dejlig pige..

 

Jeg er ikke enig. Mit besøg hos hende var en stor skuffelse. Hun har hverken en indstilling der matcher forventningerne og desuden er hendes billeder manipulerede. Hun ser slet ikke sådan ud i virkeligheden. Kan ikke anbefales. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Denmand skrev, for 9 timer siden:

Jeg er ikke enig. Mit besøg hos hende var en stor skuffelse. Hun har hverken en indstilling der matcher forventningerne og desuden er hendes billeder manipulerede. Hun ser slet ikke sådan ud i virkeligheden. Kan ikke anbefales. 

Det lige før jeg tror vi snakker om to forskellige Sandra'er fordi jeg kan slet ikke genkende det du har oplevet.. Men jeg har så heller ikke knaldet med hende.. 

Men det også lige meget jo.. Vi har to forskellige opfattelser af hende og så må vi jo se hvad TS oplever.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...