Hop til indhold
69lover

REAL - TRUE - S econd to NONE in Vejle

Recommended Posts

"Yesterday all my troubles seemed so far away" dette var tilfældet da jeg fik besøgt unge smukke S hos Nara Thaimassage i Vejle. 

Der har været en tråd her på det sidste som er STEMPLET "FAKE Sindsygt Sexede S i Vejle" denne tråd ønsker jeg ikke at placere en SUPER SKØN oplevelse, ja  måske

den BEDSTE med en virkelig sød Thaipige som gav og nød at sætte MIG og juniOR i centrum, til en unik time+ med sjov, pirring og gensidig nydelse.

 

Jeg har gennem årene prøvet prøvet et "par" Thaipiger men INGEN har i den grad fået mig til at smile de efterfølgende 2 - 3 dage - tror mine omgivelser har tænkt - hvad pokker går der af ham ! 

- En af mine medarbejdere som har arbejdet rigtig længe for mig sagde "sjæf har du fået fløde" ? til det kunne jeg kun grine og svare JA, og skal heldigvis allerede have meget mere i næste uge. 

 

Pigen: 13/10 med pil UP

Sex: 10/10 

Stedet: 8/10 

Gentagelse: JEPS FOR SURE...fløde kan man ikke få nok af vel

 

Til dig min dejlige S, vil jeg bare sige: Du sagde at S står for Small for mig står det for de 6 x S´er : Sød * Smuk * Sjov * Sexy * Special * Sixty-nine§ 

I næste uge øver vi 2:  at JuniOR SKAL 2 gange + blow uden + BIG KISS

kram fra 69lover 

 

Kære EG venner, et GODT råd til jer !!! Bliv endelig væk fra S hvis i tror hun eller denne anmeldelse er FAKE !!! 

God fredag og evt. påske ferie 

hilsen 69lover 

  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...