Hop til indhold
Booblove

Luisa, Kongsvang Alle Århus

Recommended Posts

Var blevet fristet af at prøve denne nyhed. Hun skulle være ny i branchen...og det tror jeg er rigtigt.

Ankom til stedet og blev budt indenfor af telefondamen, og vist ind i hyggerummet. Kort efter trådte Luisa ind i rummet.

Hmm efter annoncen skulle hun være 25. Men jeg skyder hende nu til at være et sted i 30erne.

Det kan være det er mig der er elendig til at vurdere alder??? Men hvorfor er det de ikke bare skriver deres rigtige alder???

Hun er tydeligvis ny, og sagde nærmest ingenting indledningsvist. Hun skal nok lige have lidt rutine....

Nå, jeg havde egentligt tænkt mig en cocktail med svensk, fransk og spansk. Men besluttede mig for at "nøjes" med en gang fransk, da hun ikke ligefrem lagde i kakkelovnen til noget længerevarende.

Så af med kludene og op i kanen. Hun varmede mig op med hænder og gned med lidt spyt. Og så kom gummidrengen på. Hun sutter godt og dybt der var undervejs også fin fræk øjenkontakt.

Jeg fik fyret kanonen af og så ellers ud af døren igen.

God krop, dejlige bryster (sili) og en god blød røv.

Mangler noget rutine, men skal nok kunne komme efter det (Håber jeg)

Til dem der ikke kan leve uden link og ikke magter at bruge Google eller stedets hjemmeside, så er det her:

annoncelight.dk/showad/225304 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Booblove skrev, for 9 timer siden:

Var blevet fristet af at prøve denne nyhed. Hun skulle være ny i branchen...og det tror jeg er rigtigt.

Ankom til stedet og blev budt indenfor af telefondamen, og vist ind i hyggerummet. Kort efter trådte Luisa ind i rummet.

Hmm efter annoncen skulle hun være 25. Men jeg skyder hende nu til at være et sted i 30erne.

Det kan være det er mig der er elendig til at vurdere alder??? Men hvorfor er det de ikke bare skriver deres rigtige alder???

Hun er tydeligvis ny, og sagde nærmest ingenting indledningsvist. Hun skal nok lige have lidt rutine....

Nå, jeg havde egentligt tænkt mig en cocktail med svensk, fransk og spansk. Men besluttede mig for at "nøjes" med en gang fransk, da hun ikke ligefrem lagde i kakkelovnen til noget længerevarende.

Så af med kludene og op i kanen. Hun varmede mig op med hænder og gned med lidt spyt. Og så kom gummidrengen på. Hun sutter godt og dybt der var undervejs også fin fræk øjenkontakt.

Jeg fik fyret kanonen af og så ellers ud af døren igen.

God krop, dejlige bryster (sili) og en god blød røv.

Mangler noget rutine, men skal nok kunne komme efter det (Håber jeg)

Til dem der ikke kan leve uden link og ikke magter at bruge Google eller stedets hjemmeside, så er det her:

annoncelight.dk/showad/225304 

 

Tak for Anmeldelse! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...