Hop til indhold
intim-massage-Sara

Når gæsten trækker tiden i laaangdrag

Recommended Posts

For et par uger siden, havde jeg besøg af en flink ældre herre, der havde bestilt 45 min. Jeg kunne hurtigt se, at med det langsomme tempo han havde til at snakke, gå på toilettet osv...så ville han bruge det dobbelte af tiden han havde bestilt. Så jeg blev nødsaget til at fortælle ham, at jeg havde en tid på sygehuset til noget undersøgelse efter ham og hvor kl jeg senest skulle gå ud af døren... men det kunne han ikke efterleve. Så jeg kom ca 10 min. For sent og fik den besked på sygehuset, at jeg måtte køre hjem igen, da de havde et meget stramt program. 

SPILD AF TID...

Nu i dag havde en mand midt i 40erne, som havde bestilt 1 times massage m.m.. igen kunne jeg mærke, at han trak tiden med snak, skulle lige ordne hår osv...jeg sagde til ham 2 gange, hvornår jeg senest skulle ud af døren, da jeg skulle til fysioterapeut. 

Jeg kom ca 15 min. For sent og fik så den besked, at jeg kunne gå hjem igen, for ellers havde jeg skubbet hele hendes dag. Det betragtes som udeblivelse og en regning på 250 kr. Versegod.

Jeg kan faktisk godt forstå, at jeg i begge 2 tilfælde bliver sendt hjem igen og det ene sted med en regning, for jeg har spildt fysioterapeutens tid. Hun er gået glip af de penge og havde hun været flink og tage mig alligevel til trods for at jeg var 15 min. For sent, så havde hendes kunder kunne sidde og vente i yderligere 15 min. Og skubbe deres dag...

Hvor er tiden efterhånden blevet så vigtig. Alt skal være på punkt og prikke.

Jeg giver i forvejen ca 10 min. Ekstratid gratis oveni den tid man har bestilt, så der er tid til at snakke forventninger, gå i bad før/efter osv... men at nogle gæster så yderligere trækker tiden i 15 min. Så de får gratis 20-25 min. Yderligere er sgu ikke i orden og da slet ikke når jeg flere gange påpeger det. Vel og mærke i en pæn tone. Hvorfor kan man så ikke respektere min tid...!!! Jeg synes ærligt talt, at det er for groft. 

Jeg siger normalt ikke til mine kunder, at du har altså lige præcis højest 10 min. Til bad osv... synes at 90 % respekterer min tid til fulde. Hvis jeg har tid og jeg snakker, står det for min.egen regning. 

Det kan da vel ikke være rigtigt, at man til de kunder som rent ud sagt ikke kan få fingeren ud af røven og respektere ens tid og især når jeg påpeger at jeg skal ud af døren, så faktisk skal smide folk ud.Jo det må i fremtiden blive sådan ved dem, som ikke forstår med ord.

Hvad gør i andre piger, når i oplever de mænd som trækker tiden i laaangdrag... ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Filippa

Jeg havde smidt dem ud. Bad du dem ikke om at gå?

Redigeret af Filippa

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til ham den ældre herre, sagde jeg flere gange i et bestemt tonefald, at nu skulle han se at blive færdig og gå, for imens han tog tøj på stoppede han op flere gange og snakkede...så jeg gik ud af rummet.

Men rent fysisk at tage folk i kraven og smide dem ud, har jeg endnu ikke præsteret... men mænd som ham, blacklister jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Hvis det kan glæde dig er det også et problem i rigtig mange andre brancher. Nogle er bare røv langsomme og har ingen forståelse for at forretningen skal videre... så det er ikke kun grundet din profession

Det er et irritationsmoment hvilket formentlig vil ramme din næste kunde/ gæst. Nok smiler du,men der er stadig den irriration inde bag ved. Har selv prøvet nogle gange at besøge en pige som man kan fornemme er irriteret over noget andet

Det bedste er at skille sig af med sådanne kunder/ gæster. Ingen grund til at få ødelagt sin arbejdsdag. Og når det er så markant som du nævner må man gerne blive direkte

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har efterhånden erfaret, at de få mænd som ikke fatter hvad der bliver sagt, så heller ikke fatter, at nu skal de gå.

Jeg har heldigvis kun 1 gang på 4 år haft en mand som ikke forstod et nej, da han pludselig tog hårdt fat i mit ene bryst og klemmede til. Det så ud som om, at han vist var på stoffer. 

Jeg sagde meget bestemt, at det skulle han stoppe med, ellers skulle han gå. Men lidt efter tog han endnu hårdere fat og sagde at jeg vidste da ikke hvad hård nydelse var. Jeg sagde til ham, at hvis han ikke gik så fik han et slag i nosserne. Lige inden han gik ud af døren tog han endnu engang fat i mit bryst og smuttede.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg var kunden kunne jeg godt forstå at du havde afsluttet til tiden, ligesom på sygehuset og hos fysioterapeuten.

At trække tiden på den måde er mangel på respekt. 

Var tiden gået uden jeg var klar over det er det bare ærgerligt at det stopper. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen

Jeg ( og sikkert mange andre ? ) har oplevet, at glædespiger ligefrem herser med én for at vi skal blive færdige. Omvendt kan jeg godt forstå, at det er træls at kunder går 3 gange rundt om sig selv for hvert skridt de tager :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Der er så meget respektløst ikke at respektere tiden uanset om man er serviceleverandør eller servicekøber, og den historie med brystkrammere, der skulle du, og det må du gøre næste gang, tage fat i hans testikler og klemme mindst lige så hårdt og trække ned som i en gammeldags toiletskyllesnor....og så bare losse ham ud....det er slet ikke i orden det han foretog sig mod dig...

Del dette indlæg


Link til indlæg
intim-massage-Sara skrev, for 7 minutter siden:

men mænd som ham, blacklister jeg.

Du kunne jo også vælge at fortælle ham næste gang, at da han ikke kunne nøjes med 45 min sidste gang, skal han booke min. 60 min - og så tager du et æggeur og sætter det til at ringe 5 - 10 min, før tiden er udløbet, hvor du så beder vedkommende om at blive færdig - og når tiden, så er udløbet, selvom manden ikke har fået sin udløsning, så er tiden udløbet, hvis du har andre bookinger/aftaler - og ellers, hvis du har tid, må de ryste op med flere penge og købe ekstra tid.

Og så lader du være med at lade en booke i 45 min, hvis du kan har tid til 30 min - og ellers sørger for at have god til i overskud til at overholde dine andre aftaler.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderlig-fyr skrev, for 2 minutter siden:

Hvis det kan glæde dig er det også et problem i rigtig mange andre brancher. Nogle er bare røv langsomme og har ingen forståelse for at forretningen skal videre... så det er ikke kun grundet din profession

Det er et irritationsmoment hvilket formentlig vil ramme din næste kunde/ gæst. Nok smiler du,men der er stadig den irriration inde bag ved. Har selv prøvet nogle gange at besøge en pige som man kan fornemme er irriteret over noget andet

Det bedste er at skille sig af med sådanne kunder/ gæster. Ingen grund til at få ødelagt sin arbejdsdag. Og når det er så markant som du nævner må man gerne blive direkte

Det har du fuldstændig ret i.

Jeg har heldigvis ikke flere kunder i dag :-)

Men det har jeg i morgen og til den tid, har jeg rystet det af mig...

Jeg blacklister altid dem, der trækker tiden i langdrag. En ting er, at man kan miste lidt tidsfornemmelse, når man ligger og hygger, en anden ting er, at man ikke kan respektere ens tid når det bliver påpeget. Ja det pisser mig af.

Jeg har heldigvis kun oplevet et par gange, at skulle have en gæst, lige efter en som havde trukket tiden...hvor jeg stadig var irriteret og for det meste ha e hurtit knne glemme igen. Hvis ik, så vælger jeg lige at fortælle min gæst hvorfor jeg er irriteret, så han ikke tror det har noget med ham at gøre og jeg så lige får luft og så kan koncentrere mig om ham... :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt i forlængelse af @Liderlig-fyr omkring det med tiden, ville jeg i dit tilfælde ikke have taget den sidste gæst ind. Det er altid klogt at stoppe sit arbejde i så god tid, at man er sikker på at kunne overholde sin aftale på sygehus, læge osv.  

Jeg kender skam godt den med "Det kan jeg lige nå, inden jeg tager afsted".  I virkeligheden er det jo lidt lige meget, om et besøg trak ud, eller at busserne eller hvad ved jeg var forsinkede. 

Mere generelt er det min indtryk at pigerne i branchen anvender forskellige teknikker til at sikre sig

  • Penge falder hurtigt inden sexen
  • At den indledende snak begrænset i relation til, at man stadig kan nå at leverede det købte ydelser
  • Af få manden til at komme indenfor den afsatte tid
  • At sikre sig at eventurel small-talk efter sexen ikke forstyrrer manden påklædning
  • At sikre sig, at manden guides pænt ud, med tak for denne gang

Det er så også mit indtryk, at nogen piger bare er bedre til at tage det ansvar end andre. Nogen piger tænker sikkert "Jeg har ikke lyst til at være en bitch - De burde selv vide...". Andre siger bare tingene som de er, uden at føle sig som en Bitch eller ligende.  Ja, der er sikkert også forskel, afhængigt af pigens væremåde m.v.  om det opfattes respektfuldt og efterkommes som det mest naturlige - For sådan skal det jo være.

Nej.....Det er ikke pigens skyld, men omvendt hvis der er tale om problemstillinger der gentager sig er det nu engang pigens "forretning" og så må hun tage ansvar på disse overskridelser af tid m.v.

Og enig i, at yderste konsekvens må man jo så stoppe og bede gæsten om at gå. Det er også på sin plads, hvis man ellers synes at gæsten er god nok, at fortælle gæsten, at fremover skal der lige strammes op på reglerne, ellers er han ikke længere velkommen.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 19 minutter siden:

Hvis jeg var kunden kunne jeg godt forstå at du havde afsluttet til tiden, ligesom på sygehuset og hos fysioterapeuten.

At trække tiden på den måde er mangel på respekt. 

Var tiden gået uden jeg var klar over det er det bare ærgerligt at det stopper. 

Ja lige præcis, det er mangel på respekt og især når jeg gør opmærksom på, at jeg skal ud af døren.

Jeg har nu besluttet mig for, at jeg aldrig nogen sinde vil stå i samme situation igen. Det er jo typisk, at jeg lige netop får besøg af mænd der ikke fatter hvad jeg siger, når jeg har en aftale derefter og egentlig er jeg i god tid. 

Man fornemer jo hurtigt, om manden trækker tiden og fatter minus, så gør jeg ham det meget klart, hvornår han skal være ude af døren og er han ikke det, fordi han enten skal prutte, ikke kan få udløsning, lige skal fortælle om sin gamle syge bedstemor osv... så bliver han smidt ud :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
intim-massage-Sara skrev, for 3 minutter siden:

 

Jeg blacklister altid dem, der trækker tiden i langdrag. En ting er, at man kan miste lidt tidsfornemmelse, når man ligger og hygger, en anden ting er, at man ikke kan respektere ens tid når det bliver påpeget. Ja det pisser mig af

 

Det med Glædespiger og tid er altså også en mærkelig størrelse :-) 

Er begyndt at vænne mig til at have ur på. Ikke det mest sexede men man skal jo være sikker på at nå endestationen indenfor aftalte tid. Synes ofte hvis man lader glædespigen styre slagets gang at man er færdig indenfor 15-20 min hvilket jeg finder som en dårlig disponering hvis der er 30 min til rådighed.... derfor vil jeg gerne selv ind og styre det lidt, kender jo mig selv rigtig godt, så det kan passe indenfor aftalte tid uden at være færdig 10-15 min før tid. 

Og når man så ligger der bagefter og det egentlig er skide hyggeligt har jeg " travlt" med at komme ud af sengen når tiden render ud for man vil jo gerne have respekt for hendes tid hvilket kan blive lidt akavet hvis hun egentlig gerne lige vil give lidt ekstra service og være sikker på man går glad derfra 

Typisk går tingene nu meget fint hvor tingene passer fint sammen

Del dette indlæg


Link til indlæg
intim-massage-Sara skrev, 1 time siden:

Ja lige præcis, det er mangel på respekt og især når jeg gør opmærksom på, at jeg skal ud af døren.

.... men det er altså heller ikke sjovt at blive gammel og ville have lidt sjov ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Storpik33

Træls oplevelser du har haft søde, du har altid været glad og tilfreds de gange jeg har besøgt dig håber vi snart ses igen:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 30 minutter siden:

.... men det er altså heller ikke sjovt at blive gammel og ville have lidt sjov ;)

Det ender med at du kun kan komme på besøg til 2 timer, men kun sexe i 30 minutter!

Jeg bliver så længe det er muligt men når pigen siger at det er slut, ja så synes jeg selv at jeg parerer ordre rimelig hurtigt... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 25 minutter siden:

Det ender med at du kun kan komme på besøg til 2 timer, men kun sexe i 30 minutter!

Endnu er det da omvendt. Endnu da :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Sara

Jeg bidrager egentlig ikke med så frygtelig meget nyt i forhold til, de andre svar i din tråd, men jeg var heller ikke så god til det dér. Men jeg blev bedre til det med tiden. For som TheVoice skriver, så er det i sidste ende éns eget ansvar. 

For den type oplevelser med mænd, som faktisk er respektløse og udnytter dit gode hjerte og opdragelse, bliver let ligesom dem, hvor man måske liiiige skulle have sagt fra lidt før, i forbindelse med den seksuelle akt. Det er grobund for bitterhed, og det skal man undgå i så vid udstrækning som overhovedet muligt.

Så kan du ikke finde nok pædagogiske evner frem i forhold til at få denne type ud af vagten i rette tid, så sørg for at det bliver en engangsforestilling. For helt undgå det, kan du nok ikke. Det skal være så få irritationsmomenter som overhovedet muligt. Så kan man tilsidst forlade branchen igen uden at føle selvlede og og bitterhed - I know :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg trækker ikke tiden ud med vilje seriøst det gør jeg ikke.

Kan være en smule distræt, og der er altid en sok der sneget sig under sengen eller et eller andet, så har jeg nok lidt OCD light jeg skal lige tjekke gang om alt er i den rigtige lommer selvom jeg tjekkede inden jeg tog hjemmefra.

Købe man tid hos en kvinde eller køber man ydelser, køber man ikke en cirka tid, hvordan kan man egentlig holde det ud?

Noget jeg ikke forstår er timeprisen dobbelt op i pris hvis man vil gå fra en halv til en hel time.

Del dette indlæg


Link til indlæg
intim-massage-Sara skrev, den 4/6/2017 at 15:38:

Hvad gør i andre piger, når i oplever de mænd som trækker tiden i laaangdrag... ?


Hvad hvis det drejer sig om en slem omgang af Penis Captivus :ph34r: - vil det i så fald stadigvæk blive betragtet som tidstrækkeri?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dejlige Sisse skrev, den ‎10‎-‎04‎-‎2017 at 21:02:

Da jeg i sin tid var aktiv. Fik gæster der trak tiden besked om at en ny snart ville komme. Det kunne få fut i de fleste da de færreste ønsker at møde andre. 

Den rutinerede gæst hev vel bare briller og skæg frem :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Nå ja...det er nok ikke hos Fakta, der vil de gerne have at kunderne bliver lidt længere....alt det fis med tider, det er da til at få lange tæer af..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...