Hop til indhold
ppd

Har ikke haft sex i 10 år. Det lettede.

Recommended Posts

Prostatakræft er ikke sjovt.

"Jeg kastrerer Dem, forstår De nok. Der bliver ingen mulighed for seksuel aktivitet bagefter. Det antog jeg, at De vidste." Sagde lægen.

Når man som mand får at vide, at man 'ikke vil være den samme slags mand længere" må man føle at livet nærmer sig enden.- Det er jo en stor del af vores mandlige selvforståelse og vores drive. Vi har jo noget, der skal ud. Det giver en ro, når der er ro i bukserne. Prostatakræft er på mange måder for mænd, hvad brystkræft er for kvinder. De taler bare om det. Det er der tilsyneladende mange mænd, der ikke gør."

http://livsstil.tv2.dk/sundhed/2017-04-06-har-ikke-haft-sex-i-ti-aar-det-lettede

Det er kun i yderste sjældne tilfælde at lægen kan operere således at nerverne, der styrer erektionen, ikke bliver beskadiget.

5000 mænd bliver hvert år ramt af prostatakræft og godt 34.000 lever med det i landet.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Havnebumsen

Sådan noget rammer heldigvis ikke Havnebumsen!!!

Men hvis det hypotetisk set skete alligevel vil Havnebumsen tage en jernpind og tape den fast til Havnepikken med gaffatape, så Havnepikken igen står op... Ingen sex i 10 år er ikke et alternativ!!!!!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære ppd

Tak for dit vigtige og ikke mindst modige indlæg. Stærkt, når nogen er villige til at dele deres erfaringer.

Jamen, vi mænd er jo overrepræsenteret i selvmordsstatestikkerne af en grund: Vi taler kun nødigt og derfor vældig sjældent om vores tab og især tabet af mandighed er jo er udtryk for fatal svaghed i vores selvbillede. Sker dette utænkelige, ja så er vi derfor også umiddelbart totalt magtesløse og sat fuldstændig skakmat. Hormonbehandlingen gør det jo så ofte også helt af med trangen...

Men, som en bekendt, der nu er erklæret rask, men stadig går til kontrol, sagde: "Det er jo enten det eller også er man færdig"...

Redigeret af Svindler

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Denlegesyge

Nu hvor du er kommet på den anden side.

Så kan jeg ikke lade være med at undre mig ?

Er erektionen kommet tilbage med tiden eller har du fundet andre måder at lege på ?

Det er jo muligt at sprøjte selvom den kun er halvfed' ikke sandt ?

Fransk må da kunne gøre det ik :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anilingus

Nej, prostatakræft er i sandhed ikke sjovt!

MEN

Et stort problem, er den test der p.t. kan foretages mhp.mulig konstatering af prostakræft i de tidlige stadier.

https://www.sundhed.dk/borger/patienthaandbogen/kraeft/sygdomme/diverse/psa-test-hos-raske-maend/

Det er en blodprøve mhp. den såkaldte PSA-værdi(prostata specifikt antigen), i mange tilfælde fører en forhøjet værdi til behandling af en del mænd, der aldrig ville ende med at udvikle kritisk cancer i prostata. Man behandler på nogle der aldrig bliver alvorligt syge, men som muligt alligevel ender op med de gener, inkontinens, impotens o.s.v. der er beskrevet

Det handler næsten udelukkende om, at vi mænd er OBS på symtomerne, herunder afførings- og vandladningsbesvær blod, blod i urin og sæd. Kvinder er nok bedre til at lytte til kroppens signaler og handle på dem, end vi mænd er.

Sygdommen rammer typisk mænd 60+, hvilket dog ikke betyder, at man behøver at tænke herpå forinden.

Tværtimod tyder forskningsresultater på, at risikoen for at udvikle kræft i prostata bliver væsentlig mindre, hvis prostatakirtlen tømmes regelmæssigt.

http://mmm.dk/fascination/kan-hyppig-onani-forebygge-kraeft-hos-maend

http://www.dagens.dk/sundhed/fem-ugentlige-udløsninger-mindsker-risiko-prostatakræft

DVS. onaner gerne dagligt - hvis du altså ikke kan få kvinden i dit liv med på at knalde hver dag.;)

Personligt har jeg siden mine teenageår stort set spillet pik, hver aften inden jeg skulle sove.

Udover at jeg forebygger kræften, så sover jeg som en baby bagefter, og slipper derfor også for sovemedicin o.l. Ren winwin...

Så spil, hvis i vil...:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anilingus skrev, 1 time siden:

Nej, prostatakræft er i sandhed ikke sjovt!

MEN

Et stort problem, er den test der p.t. kan foretages mhp.mulig konstatering af prostakræft i de tidlige stadier.

https://www.sundhed.dk/borger/patienthaandbogen/kraeft/sygdomme/diverse/psa-test-hos-raske-maend/

Det er en blodprøve mhp. den såkaldte PSA-værdi(prostata specifikt antigen), i mange tilfælde fører en forhøjet værdi til behandling af en del mænd, der aldrig ville ende med at udvikle kritisk cancer i prostata. Man behandler på nogle der aldrig bliver alvorligt syge, men som muligt alligevel ender op med de gener, inkontinens, impotens o.s.v. der er beskrevet

Det handler næsten udelukkende om, at vi mænd er OBS på symtomerne, herunder afførings- og vandladningsbesvær blod, blod i urin og sæd. Kvinder er nok bedre til at lytte til kroppens signaler og handle på dem, end vi mænd er.

Sygdommen rammer typisk mænd 60+, hvilket dog ikke betyder, at man behøver at tænke herpå forinden.

Tværtimod tyder forskningsresultater på, at risikoen for at udvikle kræft i prostata bliver væsentlig mindre, hvis prostatakirtlen tømmes regelmæssigt.

http://mmm.dk/fascination/kan-hyppig-onani-forebygge-kraeft-hos-maend

http://www.dagens.dk/sundhed/fem-ugentlige-udløsninger-mindsker-risiko-prostatakræft

DVS. onaner gerne dagligt - hvis du altså ikke kan få kvinden i dit liv med på at knalde hver dag.;)

Personligt har jeg siden mine teenageår stort set spillet pik, hver aften inden jeg skulle sove.

Udover at jeg forebygger kræften, så sover jeg som en baby bagefter, og slipper derfor også for sovemedicin o.l. Ren winwin...

Så spil, hvis i vil...

Meget vigtig pointe: Alle mænd unden undtagelse får forstørret prostata og alle gamle mænd, der obduceres har mig bekendt alle som en prostata cancer!! Som min kloge læge siger: "De fleste mænd dør med og ikke af prostata cancer"!!!.

Hvis man har fulgt med, så ved man, at det verdensberømte og anerkendte Nordisk Cochrane Institut (www.nordicochrane.org) gennem talrige meta-studier har godtgjort, at screeningsprogrammer er højst problematiske! Hvorfor? Fordi de koster kassen og ikke for alvor redder liv! Man behandler derfor ofte en masse forstadier til cancer, som aldrig ville have udviklet sig til noget alvorligt. En upopulær sandhed ikke mindst i DK, men en realitet. Schweiz har af samme grund afskaffet sit screeningsprogram for brystcancer. Så, ja, hold øje med eventuelle symptomer og søg læge i tide, men drop screening. Hav' sex, drop smøgerne, spis fornuftigt og få motion..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...