Hop til indhold
trold2

Jazmin25 helsingborg

Recommended Posts

Guest Lillemand

Ligger inte Helsingborg i Sverige?

Om du träffar henne, gör det då på Dansk jord....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lillemand skrev, for 8 timer siden:

Ligger inte Helsingborg i Sverige?

Om du träffar henne, gör det då på Dansk jord....

ja havde jeg tænkt hvad tænker du på ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Det er ikke protitution, det er sugardating...men måske hun er undercover betjent.... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 28 minutter siden:

Det er ikke protitution, det er sugardating...men måske hun er undercover betjent.... :)

det er ok kan godt lide når der er håndjern indblandet )

men sugardating er nok også forbudt derhissan

Del dette indlæg


Link til indlæg

må fik taget mig sammen

efter meget lang skriveri og penge sendt i forvejen, det er ok hun skulle med en færge, så 500 med w u til Helsingborg, og jeg kunne jo brænde hende af,  fik vi en aftale

hentede hende ved færgeterminalen, og vi gik hen på restauranten på hotel hamlet som ligger lige om hjørnet når man henter damen ved færgen

hun så slet ikke ud som på fotoet, ret almindelig vil jeg sige, men ok cap og ungt tøj

efter lidt snak på restauranten under hotellet, udvekslede vi endnu 1500 danske og jeg havde spurgt om vi kunne få et værelse ovenpå i forvejen for nogle timer og det kunne vi for 750 kr

op på værelset.  hun smed tøjet hurtigt, hun er meget mørk , men det gav alligevel et sug i maven at se hende slank og smilende stå og kigge på jeg tog det sidste af

hun har bryster som hænger , måske efter fødsel og det barn må have haft det sjovt , det længste brystvorter jeg har set, stod lige ud i luften , altså måske 1.5 cm lange på lidt ellers kedelige flade bryster, men de vorter gjorde op for en del

hun er slank har meget flotte ben , flad mave og god røv

vi havde aftalt oral , men hun sagde hun ikke gav, da hun havde fået en infektion tidligere af en , hm ekskæreste , tro det hvem der vil, så heller ingen kys

hun lagde sig pænt ned og fik lidt oral , af mig , som hun var aldeles ligeglad med , jeg kunne bare forlyste mig, så det var ikke en oplevelse ud over at få kigget lidt på den sorte med den fine lyserøde i midten

jeg på ryggen på med gummi, og hun satte sig op på mig og begyndte at ride mig ,  og så ) skete der noget, efter 5 min krøllede hun sig sammen og stønnede dyrisk og kom, jeg har aldrig oplevet en kvinde trække sig sådan sammen , om mig, det var som en meget hård hånd tog fat om mine ret stive 18 cm hvis jeg ikke havde være i bund havde hun skubbet mig ud )

det gentog hun så 2 gange mere , kom hårdt og med en dyrisk lyd )

så steg hun af, og sagde nu havde jeg fået hende til at komme 3 gange hvad jeg så ville og tja da hun jo ikke giver oral , endte det , som jeg var bange for med svensk

håndarbejde , men det var hun ok til

ved ikke helt hvad anmeldelsen skal give i point , hun var vel 5 / 10 kropsligt , men flot og slank charmerende ansigt ok hendes brystvorter gjorde mig lider lig )

sex var noget skuffende altså hun fik sgu mere ud af det end jeg ) ingen oral og stod af da hun havde brugt min krop ) og det endte med svensk 3 / 10 vil jeg sige

jeg betalte i alt 2000 dk som er ca 2600 svenske, en færgebillet er ca 90 svenske, så pris 3 / 10 for det hun tilbød

men ja i er velkomne til at prøve hun kan altså lokkes til dk, men Hooker ellers fra sin lejlighed lige udenfor Helsingborg, fortalte hun , modtager kun

kunder om hverdage om formiddagen , og eller i weekender hotel i Helsingborg, nu også helsingør

og ærligt jeg har lyst til at prøve igen , og jeg ved ikke helt hvorfor ) måske var det bare fordi hun så udtalt nød min pik og skummede ud over maven på mig af hendes safter

flot at se på

god dag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Galadan skrev, for 8 timer siden:

Hun har nu fået lavet brysterne, så de ikke hänger, men står ud og siger hallo. Stadigväk med riktig lange brystvorter. 

det kan ikke være den samme vi taler om , hvornår har du mødt hende ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

har lige tjekket hende fb profil, der har hun ikke nye bryster, tror bare du praler her gallahan

hun er selvoptaget nok til at få dem med på hendes profil, og hendes nyeste foto er fra den 8 april , i år , 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du må tro hvad du vil. Hun har fået lavet brysterne i mellem de gange jeg har set hende. Og det for ganske nyligt da det ene ikke havde sat sig helt endnu. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg skrev, så har hun fået lavet brysterne mellem de gange jeg har mödt henne. Og det var for nyligt. Kom med den oplysning, som info til dem, som er interesseret i hende. Kan ikke se hvordan det skulle virke som pral og hvad jeg skulle få ud af at prale om det. Det virker mest som om du forsöger leve op til dit bruger navn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Galadan skrev, for 50 minutter siden:

Som jeg skrev, så har hun fået lavet brysterne mellem de gange jeg har mödt henne. Og det var for nyligt. Kom med den oplysning, som info til dem, som er interesseret i hende. Kan ikke se hvordan det skulle virke som pral og hvad jeg skulle få ud af at prale om det. Det virker mest som om du forsöger leve op til dit bruger navn.

det er ikke hende simpelthen der er nye fotos fra den 16 denne måned og der ser hun ud som altid 
og det er sgu ikke en oplysning at skrive noget forkert 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...