Hop til indhold
Candy68

GB med 'virgin' Candy - Ren nydelse

Recommended Posts

Hej Drenge, ..kom og tag mig så jeg får 2 timer med pik i alle huller.

Har planlagt GangBang Fredag D. 21 April  kl 15 i Kbh./ Islandsbrygge

Kom og knep til mit GB, jeg trænger er liderlig og ønsker at blive godt gennem kneppet. Jeg er yderst erfaren og kompetent, og skal bruges fuldt ud ... jeg elsker pik i alle huller. ( Tjek review ) 

Min kæreste vil være der under forløbet og deltage på lige fod.

Vi har allerede deltagere fra sidste GB på listen men der skal helst depositum fra min. en 3-4 mænd og vi satser på ca 8 mand så det blir et rigtigt godt GB hvor jeg får den ultimative tur.(alle huller tak ;))

 Tilladt er:

#Anal.

Vaginalt dobbel penetration. #DP

#Deepthrout.

Light slapping.

#Strangel.

Fiksering.

 GB forløb:

GB vil foregå centralt i KBH. Vi mødes på lokationen hvor der vil være rene og ordentlige forhold og med bad!!  (Alle er nyvasket eller tager en tur i badet). 

Alle kan besigtige tøsen der vil være blind-folded, fikseret .... venter sulten på alle fire og forventer PIK og meget PIK!!

Tøsen slikker og deep-throater på skift.

Tøsen tages herefter i doggy mens hals knep fortsætter, hun skal bruges hele tiden grundigt!!!

Tøsen ligger røv til anal sex i en doggy gerne med fyr under så hun får pik I alle huller på en gang eller ridende... alt prøves.

Afslutter med tøsen knælende på gulvet, der sultent tager imod fra Master(Kæreste) mens resten ser hende lege med sperm og sluge, må der sprøjtes på Tøsens krop.

Pris 1500, skriv for booking og husk garanteret plads kan købes /reserverers.

 

Husk egne gummier drenge !!

Alt sex er med gummi, med det menes ALT også oralsex!!!

GB MUST's : 100% renlighed, diskretion, sygdomsfri.

Varighed Ca. 2 timer helt afhængigt af antal mænd og Tøsen, der ik bare gir op....men knepper helt igennem så alle går smilende hjem.

review:

Billeder fra GB:
image.thumb.jpeg.8f980d2d3e22011d24d938f3d2dcb498.jpegIMG_9455.thumb.JPG.5eb0ae985a58aa11e54280caa7bc5d81.JPG

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tantra Anders
Candy68 skrev, for 2 timer siden:

Drenge kom så vi mangler deltagere ......

Tøsen trænger til jeres hårde jern

Send en PM eller mail se add 

Kan desværre ikke dette tidspunkt :) normalt ellers totalt drømme tidspunkt for mig 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...