Hop til indhold
Unggut25

Naughty Nelly - Odense

Recommended Posts

Hejsa venner!

Sad lige på annoncelight, og faldt over hende her: https://annoncelight.dk/showad/226002

Hold da op må jeg sige, er allerede tændt og klar til at tage afsted, men min sunde fornuft, siger mig, at jeg hellere må spørge herinde først.

Er der nogen der har erfaringer med ovenstående? Det skal lige siges, at hun bliver min GP Debut, jeg har luret længe, men stadig ikke fået prøvet nogle endnu..

Ellers skal jeg nok tage en for holdet og bestille 15min, jeg har nemlig eftermiddagen ledig i morgen!


Kom frisk!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Unggut25 skrev, for 6 minutter siden:

Hejsa venner!

Sad lige på annoncelight, og faldt over hende her: https://annoncelight.dk/showad/226002

Hold da op må jeg sige, er allerede tændt og klar til at tage afsted, men min sunde fornuft, siger mig, at jeg hellere må spørge herinde først.

Er der nogen der har erfaringer med ovenstående? Det skal lige siges, at hun bliver min GP Debut, jeg har luret længe, men stadig ikke fået prøvet nogle endnu..

Ellers skal jeg nok tage en for holdet og bestille 15min, jeg har nemlig eftermiddagen ledig i morgen!


Kom frisk!

Uha ja har også set hende. Dam hun er lækker. Og billedet med Ekstra Bladet taler for at billederne nok skal være ægte. Tag en tur og fortæl om det. Så sparer vi andre pengene hvis det er skuffende. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spørgsmålet er så om jeg er for ung? Jeg er jo en ung familiefar på 24, 25 inden så længe...
Hun skriver jo "I prefer men from 25 and up", men hun får lige en SMS her til aften.

Nogen gode råd inden min debut?

På forhånd tak!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Unggut25 skrev, for 2 minutter siden:

Spørgsmålet er så om jeg er for ung? Jeg er jo en ung familiefar på 24, 25 inden så længe...
Hun skriver jo "I prefer men from 25 and up", men hun får lige en SMS her til aften.

Nogen gode råd inden min debut?

På forhånd tak!

Ikke for at virke "moraliserende". Men hvis du er far på 24 år burde du tage hjem til din kone i stedet. Men skal jeg ikke blande mig i. Og kan jo også have sine grunde.

Det næste råd er at tage det som det kommer når du besøger hende. Og sidst men ikke mindst. Vær rigtig god ved hende. Det lønner sig som regel. Og være fair over for hende når du skriver om det her. Lige meget hvordan udfaldet bliver.

Held og lykke med det hvis det bliver til noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 27 minutter siden:

Ikke for at virke "moraliserende". Men hvis du er far på 24 år burde du tage hjem til din kone i stedet. Men skal jeg ikke blande mig i. Og kan jo også have sine grunde.

Det næste råd er at tage det som det kommer når du besøger hende. Og sidst men ikke mindst. Vær rigtig god ved hende. Det lønner sig som regel. Og være fair over for hende når du skriver om det her. Lige meget hvordan udfaldet bliver.

Held og lykke med det hvis det bliver til noget.

Hej og tak for "bekymringen", nu er min kone og jeg forholdsvis åbne overfor hinanden, så der er givet tilladelse på hjemmefronten for at udleve fantasier, og for at hun ikke skal føle at hun begrænser mig, nu når hun ikke er så meget til sex. Hun har selv foreslået at jeg skulle få min en bolleven, men der ender man sikkert med at såre en anden, så GP'er er jo et fantastisk valg :)

Bør man skrive i SMS'en at det er første gang, ellers skal man først høre om hun har tid i morgen? Ved slet ikke hvordan jeg skal præsentere mig.

På forhånd undskyld for alle mine noob spørgsmål!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...