Hop til indhold

Recommended Posts

Så blev det min tur, til at komme med min første anmeldelse...

Var en tur hos Thai Goldfinger på Gammel Kongevej (http://www.thaigoldfinger.dk/) i går. Lige da jeg kom indenfor døren fik jeg stukket et menukort i hånden, og valgte en halv times traditionel thai massage. Jeg blev spurgt om jeg ville have ekstra, det ville jeg gerne, men der var ingen sex at hente, kun HJ.

Jeg har ikke været hos en thai massør før, men jeg havde forventet en hårdere massage end jeg fik. Synes ikke HJ var noget at råbe hurra for. Til gengæld var massøren super sød - et lille nips, sørme ærgerligt der ikke var mere på menuen :)

Næste gang bliver det et andet sted, hvor jeg er sikker på at få hele pakken.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle der har været i thai goldfinger fornyelig? Kan man få sex, b2b eller hj? Kan ikke se på hjemmesiden omkring hvilke piger der er. Nogle der har erfaringer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hunter

WomanCheck  spørger om der er nogen der har friske erfaringer fra Goldfinger.
Ja, det har jeg.
Jeg syntes, at stedet lød lovende, og min vej fald næsten forbi, så det ville jeg gerne prøve.
Ringede først og fik aftalt en tid lidt senere.
Pænt og nydeligt sted, jeg fik vist en meny, og valgte en times blød massage til 400 kr. Jeg tænkte at den bløde massage kunne være en fin opvarmning til lidt mere sjov bagefter. Når det ellers virker godt, kan det være såååå spændende at ligge der og langsomt lade sig lire op til noget spændende extra. Der er den bløde massage jo meget bedre end den hårde.

Nydeligt massage rum. Og pigen kom hurtigt ind, hun så meget pæn og nydelig ud, hun skruede straks godt ned for lyset og gik i gang. Man kunne næsten ikke se noget, det tegner godt tænkte jeg.
Blød massage, ja fint. Hun var ikke ret snakkesalig, jeg prøvede flere gange at få gang i lidt samtale, men der kom nærmest kun enstavelsesord fra hendes side.
Jeg fik med lidt møje og besvær fundet ud af hvad hun hed, hvor længe hun havde boet i dk etc. Men det var hårdt arbejde, jeg kan ellers godt lide at få lidt samtale i gang undervejs, og tænkte at hun tør nok op, men det lykkedes aldrig her.
Massagen var blød, som aftalt, og ok. Et klæde over de områder, der ikke lige blev masseret. Men ingen strejf på de spændende områder, jeg tænkte, at det kommer nok senere, nogen gange kommer det jo nærmest kun til sidst.


Vend om, ja tak. Lidt spændt på, hvad der så ville ske. Igen fin blød massage, af arme, ben, hoved.  Men stadig ikke antydningen af pirring af de spændende steder.
Og sådan endte det så. Hun spurgte ikke til noget extra, og jeg gjorde så heller ikke, og der var jo heller ikke lagt op til noget.

Så sådan kan det gå, og sådan gik det.
Om der hos hende var mulighed for extra services, ved jeg altså ikke.
Det kan også være, at hun bare ikke gad snakke i dag, og ikke var i humør til noget lir. Sådan kan man jo også godt have det nogen dage.
Men jeg var nu lidt skuffet, for jeg havde jo set frem til lidt extra.

/Hunter

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...