Hop til indhold

Recommended Posts

Hrlejlighedsvis skrev, for 3 minutter siden:

Hejsa 

Jeg er en høj fyr på knapt 2 meter, som altid har haft en forkærlighed for lidt lavere piger :). 

Er der nogen der kan anbefale en sådan skønhed? 

På forhånd tak :)

Hvilken rolle spiller din højde for anbefalingerne?

Nå, men Polske Kate, Sonja og "Lilly German" (ikke at forveksle med den også aktuelle "Lily") har fået forskellige rosende ord med på vejen - søg i anmeldelser. Balndt danske piger er der fx JenniferRomantica, som lever op til lavhedskravet og positiv omtale.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så længe pigen kan stå på flade fødder og få munden omkring din pik er alting godt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hrlejlighedsvis skrev, for 2 timer siden:

Hejsa 

Jeg er en høj fyr på knapt 2 meter, som altid har haft en forkærlighed for lidt lavere piger :). 

Er der nogen der kan anbefale en sådan skønhed? 

På forhånd tak :)

Det må vel lige være sådan en bette ungpige fræksak som  @JenniferRomantica du søger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 8 minutter siden:

Jeg vil sige at sådan en halv meter lavere vel næppe kan kvalificeres som "lidt lavere".. Hahaha..

:D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

Jeg vil sige at sådan en halv meter lavere vel næppe kan kvalificeres som "lidt lavere".. Hahaha..

Ha ha, det er en definitionssag, som vi må lade komme an på en prøve næste gang du er i KBH :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 23 timer siden:

Jeg vil sige at sådan en halv meter lavere vel næppe kan kvalificeres som "lidt lavere".. Hahaha..

Kommer an på om han mener lidt lavere end sig selv - det giver jo bare ikke mening i forhold til overskriften - for en pige der er lidt lavere end 2 meter er ikke "lav" - hun er høj. Så jeg har tolket det som "lidt lavere (end gennemsnittet) piger" 

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

D anskaffe dværgsamfund, kvindesektionen....sry ku ik la vær, men jeg deler thevoices anbefaling Jennifer er lækker sød sjov sutteglad og et livstykke at have sex med og ja ikke så helvedes høj og dejligt ungdommelig og normalvægtig...af hende bliver du ikke snydt...

Redigeret af Alkoholikeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...