Hop til indhold

Recommended Posts

Kære med-brugere

nu går jeg ind i tre ugers ferie og har planer om at besøge tre piger jeg ikke har besøgt før, og som jeg umiddelbart kan se har gode anmeldelser herinde....men hold nu op udvalget er stort i øjeblikket synes jeg. 

Hos Pussygalores: Tiffany-Diamond, Kia og Mercedes

På EG: Graziela, Lulu, Naomi, Alicia 21, Natasha, Chloe, Nadja

(og mon ikke der er nogen jeg har overset)

Jeg er klar over at det nok ikke findes en heldig sjæl der har besøgt dem alle, og at der nok vil blive spurgt efter links, men tænker dog at de rutinerede brugere ved hvem de fleste af pigerne er. 

Så hvor lægger jeg bedst mine penge? Hvem ville du besøge hvis du var i mit sted? Jeg ved at det selvfølgelig altid er subjektive oplevelser!!

på forhånd tak for input til jer som orker :D

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du må ikke undlade Tiffany, fræk, flabet, smuk, sexet, leverer hver fang og knepper så du hører englene synge. Kan du lide kvalitetschokolade vil du for eftertiden blive liderlig når du nyder det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tiffany bør du absolut stifte bekendtskab med. Når du alligevel er på Pussygalores, så kig lidt på Kimore også.

Ud fra dit udvalg prøver jeg at bedømme din "smag". (EG-pigerne har jeg ingen kendskab til). 

På Seductiongirls kunne du måske have glæde af Carolina og isabella.

På Cassiopeia ville du nok falde godt til hos Naya og Nikoline.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...