Hop til indhold
betonpikken

IBEN hos vojensdream

Recommended Posts

Vil gerne lige berette om en lækker lille oplevelse med Iben i Vojens

 

Jeg befandt mig i det sønderjyske og kunne mærke at "det var ved at være tid"..

Har besøgt huset i vojens før så jeg kendte geografien. Ind på hjemmesiden og kunne se det var Iben.

Ringede og fik en rigtig sød telefondame i røret.. vi blev enige om 30 min og jeg satte kursen mod vojens.

Blev pænt modtaget og vist ned for enden af gangen hvor jeg ventede på iben.

 

Døren går op og ind kommer en glad og frisk pige med et smil på læben, gir et stort knus og siger velkommen , jeg hedder iben..

Tak for den da.... :-):-) vi bliver enig om hvad der skal ske og med en meget frækt blik siger iben, jeg kommer om lidt :-)

Iben er iført læderkorset, g-streng og lange støvler... Lige min stil :-)

Vi lander i sengen, på med gummi, hvorefter hun starter med at give mig et BJ, hun ved hvad det går ud på drenge.... Må bede hende om at stoppe lidt da jeg er bange for at komme for tidligt..

Hun griner og siger, pyt du må da komme alt det du vil :-) 1 min senere gik betonpikken i munden på hende (dog med kondom)

Fik sundet mig et par min.... Iben begyndte stille roligt at nusse mine brystvorter, der gik ikke lang tid før pikke var klar igen.. Af med korsettet og frem kommer et par lækre bryster med en lille piercing..

Nu vil jeg ikke skrive alle detaljer, men forfra, bagfra, ridetur og sortekys til hende... 

Jeg vil bare sige til jer... hun er drøn lækker og super sød, 9 ud af 10 herfra

Hun dufter som en drøm også forneden og missen er lækker og meget våd :-)

Det er helt sikkert hendes billeder

Og ja jeg kommer HELT sikkert tilbage :-)

Skal lige siges at stedet er blevet opfrisket en del hvilket gør det til et af de bedre jeg har besøgt..

Alt i alt oplevelse 8 ud af 10 :-)

 

Link: https://www.eroguide.dk/profile/IBEN/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej søde :-)

 

Tusind tak for de søde ord, jeg nød det ligeså meget som dig, men det er du vist ikke i tvivl om ;-);-) 

Håber snart vi ses igen

 

Mange kram og knuz Iben

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...