Hop til indhold
19517

Dette univers er besværligt blevet besværligt

Recommended Posts

Får 28 år siden da jeg som en nervøs 15'året mistede min mødom til en kvinde på Istedgade var det nemmere end det er i dag, på nogle måder. 

Man ringede og fik en dansk talende kvinde til at beskrive pigen og så drog man af sted. Og man knaldede så den der kom ind i det rum man ventede i. 

Har på den måde fået nogle helt i gennem fantastiske og frække optegnelse. Men ville ikke havde valgt hende hvis et billede den gang var muligt eller normalt (før nettet)

 

I dag, derimod, accepterer man kun det bedste. Man bruger mange timer på at lede og bliver derfor skuffer fordi man alligevel ikke kan regne med den info men finder.. 

Vil jeg tilbage til før vi ikke gav reporter og anmeldelser. Og hvor der ikke var billeder der, for det meste, ikke er/ligner det man får? 

Ja!! 

Men slipper jeg så den kontrol vi trods alt har ved at kikke på billeder/anmeldelser

Neeeeeeeejj!!!! <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Ja da jeg købte min første GP oplevelse i midten af halvfjerdserne, var det annoncerne i ekstrabladet den eneste kilde og dengang var der adresser, så kunne man ringe og i et rimeligt omfang stole på de oplysninger, som GP eller telefondamen kom med, og dengang var det nemt at komme til at knalde og få fransk uden gummi, dansk uden 250 kroner fransk uden 150 kroner til sidste dråbe, og en arbejdsmand tjente dengang 35 kroner i timen... ak ja....vi sku havde de tider tilbage med nuværende lønninger, og nuværende GP ere....suk, nostalgi er ikke hvad det har været....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...