Hop til indhold
Mr1time

Bee - næsten kærestesex - Fredericia.

Recommended Posts

For ca. 14 dage siden havde jeg den vildeste oplevelse med Ann og Bee, og selvom Ann er den yngste, strammeste og de største faste bryster, valgte jeg at besøge Bee igår til 1 time fp for kr.1200.-

selvfølgelig er det hendes job at have sex med mig, og nej hun er ikke min kæreste. Men oplevelsen med hende var næsten som at have sex med en kæreste.

fik massage på ryggen, og Bee havde shorts og top på til at begynde med, nussede hendes ben når jeg kunne nå, og efter kort tid smed hun shorts, så jeg kunne nå det jeg gerne ville. De sædvanlige mange berøringer på mine baller, inderlår, nosser og pik, så da jeg skal om og ligge på ryggen, er flaget rejst.

det er så de næste ca. 20-30 min. som er helt vildt. Vi kysser, sutter, slikker og piller. Hun gnider fissen på pikken mens jeg har fingre oppe i hende, rider mens jeg ligger og senere sidder op og kysser mens hun rider, løfter hende og lægger hende på briks med ben i vejret, mens jeg står på gulvet og tager hende. Hende på siden med røv mod mig, og til sidst er vi begge på briks hvor jeg afslutter i doggy.

Får en flaske vand og får besked på at slappe af, mens hun nu giver massage på forsiden, indtil tiden er gået. Bede er smilende og sød, og leverer absolut det som jeg forventede + lidt til. Den tid vi havde sex, forbandt jeg slet ikke med noget jeg havde betalt for, det var så naturligt og dejligt, og kommer helt sikkert igen, måske også en tur med Ann alene

skrevet af en gammel gut nær de 50 år.

Redigeret af Mr1time

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fint skriv !! Tak er det BEE også fra sjælland ??? JP

Del dette indlæg


Link til indlæg
jp skrev, for 36 minutter siden:

Fint skriv !! Tak er det BEE også fra sjælland ??? JP

Tak.

ved ikke om hun også har været på Sjælland, har kun været hos hende i Fredericia 2 gange, efter at jeg læste en anmeldelse som hed: vildeste oplevelse ever, eller sådan noget.

glemte selvfølgelig også link, men annoncen fortæller ikke så meget https://annoncelight.dk/showad/202311

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 14 minutter siden:

Tak.

ved ikke om hun også har været på Sjælland, har kun været hos hende i Fredericia 2 gange, efter at jeg læste en anmeldelse som hed: vildeste oplevelse ever, eller sådan noget.

glemte selvfølgelig også link, men annoncen fortæller ikke så meget https://annoncelight.dk/showad/202311

Nej et populært navn !!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mokka skrev, for 10 timer siden:

Tak for anmeldelsen :) Jeg skal forbi fredericia til påske. Hvor længe har hun åben?

Jeg har Kun været der om formiddagen, så det ved jeg ikke.

men send dem en SMS og hør dem, de bider garanteret ikke ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ifølge deres hjemmeside har de åben alle dage kl. 9-21. Det er dog ikke ensbetydende med at begge piger kan træffes i hele det tidsrum.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Mokka skrev, den 12/4/2017 at 12:40:

Tak for anmeldelsen :) Jeg skal forbi fredericia til påske. Hvor længe har hun åben?

Bare skriv til nummeret. Tror at Bee er fleksibel. Du vil ikke fortryde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var lige forbi igen idag til 1 times FP.

Ja jeg kunne godt finde en yngre

ja jeg kunne også finde en som var endnu pænere.

nej, jeg har ikke prøvet andre med samme indlevelse og lige så sød som Bee.

samme lækre behandling som sidste gang, fik dog bare så meget blow denne gang, så jeg nåede at komme (nej ikke i munden) lige da hun skulle til at sætte kondom på. Bee sagde at hun havde set frem til at ride, så på med kondom, og så galopperede hun afsted, indtil jeg kom. Tror ikke det var anden gang, men færdiggørelse af første udløsning. Super fedt at få det 'skåret' over i 2 udløsninger.

helt sikkert ikke sidste gang jeg besøger Bee.

p.s. Hun fortalte at Fon snart slutter og at der så kommer en anden pige. Desværre ikke Ann, som alligevel ikke kommer tilbage i det næste lange periode. Øv, hende havde jeg ellers set frem til at besøge alene, da jeg havde en super oplevelse med hende og Bee.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er Bee tilbage i topform. Var lige forbi idag til 1 times sjov. Hun er absolut i top hvad angår komplet pakke. Indlevende, berøringsvillig, smilende og med en super krop af en pige i starten af 40'erne. Hun leger med sig selv og er bare en del af oplevelsen, uden at man føler at det er købesex.

ville ikke lave en ny anmeldelse, da denne anmeldelse dækker min oplevelse meget godt. Denne gang snød jeg bare lidt og slikkede hende ind imellem de forskellige stillinger, så jeg kunne holde længere.

https://annoncelight.dk/showad/228712

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var på besøg ved Dowe her i aften, som altid et dejligt besøg. Dog ikke særligt diskret idag da der var koncerter og vildt mange mennesker på gaderne, men fuck det.

jeg hilste på Bee både før og efter besøg, og hun er lige så smuk, smilende og indbydende som jeg husker hende, så mon ikke hun også snart skal besøges

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...