Hop til indhold

HJÆLP. MANGLER ET GODT MOTEL TIL FRÆK LEG

Featured Replies

Skrevet

Hey gutter og gutinder:)

Er der nogen herinde der kender til et godt motel/ andet sted der ser igennem fingre med lidt fræk aktivitet.

Stedet må rigtig gerne ligge i sydvestjylland.

Kolding/Fredericia er også okay.

Skriv gerne i pb.

På forhånd tusind tak.

Skrevet

Der er en villa bag hejse kro ved Fredericia...

Redigeret af Alkoholikeren

Skrevet

I Sønderborg er der en gammel søfartsskole ved Alssund, der lejer værelser ud ...

Skrevet

Må det være et hotel og så fremt må det være i Esbjerg? Ellers send mig en PB 

Skrevet

Ellers så kunne du glæde mange ved at tage en dag eller 2 på Shell Motel i Støvring :-)

Skrevet
Claesen skrev, for 54 minutter siden:

Ellers så kunne du glæde mange ved at tage en dag eller 2 på Shell Motel i Støvring :-)

Det ville ta mig næsten 3 timer at køre dertil....så det tror jeg desværre ikke....

Skrevet

Slet ik nogen der har besøgt piger omkring Herning eller Kolding ?

Og har hørt hvordan stedet forholder sig til lidt "lummer aktivitet"

Skrevet

Bor faktisk selv i Kolding, men jeg har ingen anelse udover måske Zleep aka det gamle Hotel Tre Roser. Det er vist sådan nogle små "lejligheder", hvor man kan gå udenom receptionen bortset fra ved check-in. Har dog altid bare taget dem med hjem, men sig da gerne til, hvis det lykkes at finde noget. ;)

Skrevet
Jessie skrev, for 7 timer siden:

Det ville ta mig næsten 3 timer at køre dertil....så det tror jeg desværre ikke....

Ja ja mindre detalje :D tænk på alle de nordjyske folk du ville glæde og så kan du jo blive et par dage så det hele turen værd ;)

Skrevet

Hej Jessie 

zleep i Kolding er fint

mange piger bruger det, det ligger centralt

har selv været der flere gange

• 3 months later...
Skrevet

Hej, jeg ved ikke om du har fundet et sted, men ellers skriv pb til mig jeg kender et sted. :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.