Hop til indhold
badboy30

Odense Ny GRAVID pige sexet blondine !!! CIM KYS DYB HALS .

Recommended Posts

Reelt kan hun jo bare have lidt hvalpefedt, og så udgive sig for at være gravid, for at stimulere nogle mænds fantasier.  Baseret på egne oplevelser (børnenes mor m.fl) ligner hendes mave ikke noget der er gravid i 6 måned. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 14 minutter siden:

Reelt kan hun jo bare have lidt hvalpefedt, og så udgive sig for at være gravid, for at stimulere nogle mænds fantasier.  Baseret på egne oplevelser (børnenes mor m.fl) ligner hendes mave ikke noget der er gravid i 6 måned. 

Have you been with her you saw her ? That's why you write nonsense?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja altså jeg skal ikke udtale mig om hvorvidt hun er gravid eller ej.. Ganske vist har jeg været det nogle gange men jeg ligner altid bare at jeg har slugt en badebold.. Hahaha.. Så mit sammenlignings grundlag er nok lidt forskruet..

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
JenniferRomantica skrev, for 51 minutter siden:

Ja altså jeg skal ikke udtale mig om hvorvidt hun er gravid eller ej.. Ganske vist har jeg været det nogle gange men jeg ligner altid bare at jeg har slugt en badebold.. Hahaha.. Så mit sammenlignings grundlag er nok lidt forskruet..

Der er også mange mænd, der ligner nogle, der har slugt en badebold....:lol::lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Syntes jeg har hørt, at piger typisk bliver fuldstændig vilde når de bliver gravide?

At de tænker 80% af tiden på mørk chokolade og tissemand.

20% på andre ting..

Det er måske noget jeg har læst i et dameblad hos tandlægen...? :mellow:

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, Lige nu:

Der er også mange mænd, der ligner nogle, der har slugt en badebold....:lol::lol:

True dat.. Men det ser ekstremt ud på mig.. Hahaha.. Seriøst så ligner jeg en der har slugt en badebold.. Fordi jeg ikke tager på men kun har sådan en kæmpe bule på maven.. Kunne bevise det men vil ikke tage fokus fra tråden.. Hahaha..

Forresten så vil jeg tro man måske kan Google "gravid 6 måned" og så evt se på de billeder det fører med sig og så må man jo vurderer om denne pige evt kunne falde ind under.. Det jo forskelligt fra kvinde til kvinde hvordan de bære graviditeten men hvis man nu har set mange billeder så burde man være mere kvalificeret til at gætte..

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 2 minutter siden:

Syntes jeg har hørt, at piger typisk bliver fuldstændig vilde når de bliver gravide?

At de tænker 80% af tiden på mørk chokolade og tissemand.

20% på andre ting..

Det er måske noget jeg har læst i et dameblad hos tandlægen...? :mellow:

Altså det lyder som noget spændende litteratur de har hos din tandlæge.. Hahaha.. Jeg synes dog ikke det har passet ved mig.. Kun hen imod slutningen med den mellemste.. Der spurgte jeg faderen "hvorfor knalder vi aldrig mere?" Og hans meget dårligt formulerede svar var "prøv at se på dig selv" det var først da jeg begyndte at tude han opfattede at det var sagt helt forkert.. Han er islænding og ikke den skarpeste kniv i skuffen måske.. hahaha..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
TheVoice skrev, 1 time siden:

Reelt kan hun jo bare have lidt hvalpefedt, og så udgive sig for at være gravid, for at stimulere nogle mænds fantasier.  Baseret på egne oplevelser (børnenes mor m.fl) ligner hendes mave ikke noget der er gravid i 6 måned. 

Farmand, altså.

Enten er det du skriver nonsens(det mener veninden vist:P) eller også har du ret i din antagelse.

Men nu spurgte TS jo bare om nogen har været her og ikke om hun er gravid.

Er hun faktisk gravid, så har der i så fald mindst været en der før.:D:D

ppd skrev, for 4 minutter siden:

Syntes jeg har hørt, at piger typisk bliver fuldstændig vilde når de bliver gravide?

At de tænker 80% af tiden på mørk chokolade og tissemand.

20% på andre ting..

Det er måske noget jeg har læst i et dameblad hos tandlægen...? :mellow:

Det kaldes med et fint ord for en PICA.

De kan æde alle mulige og umulige ting, herunder i ekstreme tilfælde jord og kalk.:?

Hvorvidt de bliver mere liderlige af at være med rogn er sikkert rigtigt for nogens vedkommende.

Men så skal det lige blandes med kvalmen, typisk i første og sidste trimester også.;)

P.S. Man skal ikke altid tro på det der står i damebladene hos tandlægen.:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden:

Han er islænding og ikke den skarpeste kniv i skuffen måske.. hahaha..

Nej, men så elsker han til gengæld rådden haj med snapse til.:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stabilizer skrev, 1 time siden:

vi går tilbage til @badboy30s forsespørgsel om nogen har besøgt hende

 

Far har talt! ;-)

Hvis I kan oparbejde en smule tålmodighed og jeg stadig er lidt småliderlig på fredag/lørdag og jeg ikke skal arbejde tør jeg NÆSTEN godt love at jeg vil aflægge rapport om hende. Hun er - gravid eller ej - virkelig bare en dejlig steg der lige falder i min smag. Kan jo altid håbe på at oplevelsen bliver lige så god som sidst jeg besøgte en gravid. Den gravide Amy. Og hun VAR gravid. Ingen tvivl om det.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
badboy30 skrev, for 7 timer siden:

Nå men så må jeg selv besøge hende og se.. har aftalt noget med hende idag.. så det må vi jo se 

Vi glæder os til at høre om besøget. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ville  besøge Kate, onsdag formiddag, ved 10.30 tiden, da liderligheden kom over mig...

Men desværre var hun optaget.

Så det bliver nok en anden dag, og så kommer der også en melding.

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexeren skrev, for 12 timer siden:

Ville  besøge Kate, onsdag formiddag, ved 10.30 tiden, da liderligheden kom over mig...

Men desværre var hun optaget.

Så det bliver nok en anden dag, og så kommer der også en melding.

Sexeren

Har også kig på hende, men har bare ikke lige kunne finde tiden til at smutte en tur til Odense. Men håber jeg når det inden hun er væk igen. :-) 

Nogen der ved hvor hun ca holder til? Og ja - det var et ledende spørgsmål, for selvfølgelig er der det. ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...