Hop til indhold

The Best Thai Massage Viborgvej 110 Randers

Featured Replies

Skrevet

Hejsa søger lidt information omkring stedet, da jeg godt kunne tænke mig at besøge det, men ville lige høre lidt omkring det, hvis nogle herinde kunne hjælpe :D 

Skrevet

Der er vist kommet en ny derude, derude fordi det er halvvejs ude af byen

Jeg har ikke besøgt den nye, men mamma, eller hvad hun nu er, hun kan godt massere, men hun vil hellere sexe. Hun er ved at være sådan lidt buttet. Du kan se hende på et af billederne her: https://da-dk.facebook.com/thebestthaimassage.randers/

Hun har tidligere været i Adelgade, men det er ved at være nogle år siden

Skrevet
TheHoster skrev, for 5 timer siden:

Hejsa søger lidt information omkring stedet, da jeg godt kunne tænke mig at besøge det, men ville lige høre lidt omkring det, hvis nogle herinde kunne hjælpe :D 

Søg under Wadee, Ålborg skrev et Indlæg om den nye pige, som er på Viborgvej 110,  og iøvrigt ret positiv, fræk pige, iflg. Den Pm jeg fik fra ham :) 

• 1 year later...
Skrevet
Himmerlændingen skrev, for 3 timer siden:

Findes denne klinik stadig?

Mvh. Himmerlændingen 

Ja. Kørte forbi forleden dag, og der åben skilt i døren i hvert fald. 

• 3 weeks later...
Skrevet
TheHoster skrev, den ‎04‎-‎04‎-‎2017 at 19:14:

Hej, jeg har været på Viborgvej 110 nogle gange. De første gange for nogle år siden og der var det kun mama selv der var der, fik en ordentlig omgang sex med hende men ingen blowjob. De sidste to gange jeg har været der har det været nye piger. Det er mest sex med kondom og blowjob uden kondom.

Skrevet

Har været der et par gange sidste år, og det har nu været super godt, alt efter hvilke piger der var på job, har jeg valgt forskellige ydelser.

Men altid minimum god massage og blow, en enkelt gang også med hele turen, og hun sørgede fint for at montere gummi inden hun gled ned over. Men ja blow uden. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.