Hop til indhold
TheHoster

The Best Thai Massage Viborgvej 110 Randers

Recommended Posts

Hejsa søger lidt information omkring stedet, da jeg godt kunne tænke mig at besøge det, men ville lige høre lidt omkring det, hvis nogle herinde kunne hjælpe :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er vist kommet en ny derude, derude fordi det er halvvejs ude af byen

Jeg har ikke besøgt den nye, men mamma, eller hvad hun nu er, hun kan godt massere, men hun vil hellere sexe. Hun er ved at være sådan lidt buttet. Du kan se hende på et af billederne her: https://da-dk.facebook.com/thebestthaimassage.randers/

Hun har tidligere været i Adelgade, men det er ved at være nogle år siden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
TheHoster skrev, for 5 timer siden:

Hejsa søger lidt information omkring stedet, da jeg godt kunne tænke mig at besøge det, men ville lige høre lidt omkring det, hvis nogle herinde kunne hjælpe :D 

Søg under Wadee, Ålborg skrev et Indlæg om den nye pige, som er på Viborgvej 110,  og iøvrigt ret positiv, fræk pige, iflg. Den Pm jeg fik fra ham :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Himmerlændingen skrev, for 3 timer siden:

Findes denne klinik stadig?

Mvh. Himmerlændingen 

Ja. Kørte forbi forleden dag, og der åben skilt i døren i hvert fald. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheHoster skrev, den ‎04‎-‎04‎-‎2017 at 19:14:

Hejsa søger lidt information omkring stedet, da jeg godt kunne tænke mig at besøge det, men ville lige høre lidt omkring det, hvis nogle herinde kunne hjælpe :D 

Hej, jeg har været på Viborgvej 110 nogle gange. De første gange for nogle år siden og der var det kun mama selv der var der, fik en ordentlig omgang sex med hende men ingen blowjob. De sidste to gange jeg har været der har det været nye piger. Det er mest sex med kondom og blowjob uden kondom.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været der et par gange sidste år, og det har nu været super godt, alt efter hvilke piger der var på job, har jeg valgt forskellige ydelser.

Men altid minimum god massage og blow, en enkelt gang også med hele turen, og hun sørgede fint for at montere gummi inden hun gled ned over. Men ja blow uden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...