Hop til indhold
Allerhelst Thai

Newwwww Girlllll in DK!!!!! Marya!!

Recommended Posts

Selv om jeg helst besøger Thaisteder, kan man jo godt blive i humør til noget andet.

Derfor besøgte jeg denne unge dame Marya . Det kom ikke som noget stort chok for mig, at det så ikke alligevel var hende. Men sådan er det jo med de annoncer og jeg havde forberedt mig på, at det nok ville forholde sig sådan. selv om hun var pæn, ville jeg dog have foretrukket hende på billederne.

I annoncen står der nu at det ligger på Gammel Køge Landevej, men da jeg var der i sidste uge var det altså på Emdrupvej. Men når annoncen nu ikke indeholder retvisende billeder, kan jeg naturligvis ikke vide om det stadig er den samme pige man besøger. Telefonnr. er også et andet end det jeg ringede til så denne anmeldelse er jo egentlig ikke noget værd. Men nu skriver jeg altså alligevel.

Hende jeg besøgte var ganske køn. Østlande træk, selv om hun sagde at hun kom fra Italien. Det tvivler jeg nu på at hun gør. Hun var nok 10 kilo større end hende på billedet, men nogle ok bryster, som sad udmærket. Hun var sød at snakke med, selv om det var lidt begrænset, hvad hun kunne på engelsk, men vi kunne da hyggesludre lidt. Hun sagde hun var 28 og det ligger nok deromkring.

Der var Spansk, Fransk og dansk til mig, og det gjorde hun godt. Hun smilede og holdt øjenkontakt og virkede i det hele taget i godt humør. Der var 2 udløsninger i prisen, men gammel og nedslidt som jeg er, var 1 gang nok til mig. Efter sex var det vi snakkede lidt mere. Det skal lige nævnes at hendes hud føltes meget tør og sådan lidt knoppet agtig, men ikke noget der betød noget. Jeg tror jeg var ude efter lidt over en halv time, for jeg gider ikke at blive hængende bare for at snakke og jeg havde jo fået det jeg kom efter :P

Til prisen for en halv time til kr. 600, tror jeg godt jeg kunne have fundet på at besøge hende igen. Men det kommer jo nok ikke til at ske, da der sikkert er nogle andre der skal besøges. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...