Hop til indhold
stivpik93

Knep min pige

Recommended Posts

Nogle der har besøgt hende/dem?? 

https://annoncelight.dk/showad/225589

jeg er selv en ung fyr så jeg håber altid på der kommer gode tilbud med unge piger da det godt kan blive kedeligt med de ældre i længden synes jeg personligt selv men tænker også de fleste mænd der gør brug af det er noget ældre end mig..

men jeg vil rigtig gerne høre om hvis nogle har besøgt hende og hvordan de er at have med og gøre lyder som om de gør de lidt mere ud fra hvad der sker når man mødes altså hvad de selv har lyst til istedet for at gøre som "aftalt"...

og link gerne hvis der er flere unge piger med godt udseende og lækker krop helst danske.. (unge er 18 til 22-23) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
stivpik93 skrev, for 40 minutter siden:

Blowjob mens hun tages bagfra. 1000 kr.

Det rækker mine akrobatiske evner ikke til...:mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ratata skrev, 1 time siden:

Det rækker mine akrobatiske evner ikke til...:mrgreen:

Tror det er meningen at fyren, der er med for at vise hende frem - gerne udfører en af delene :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der kommer nok noget kontaktinfo når de mener vi har sparet sammen til det. 2500 for ½ times sex. Sgu ikke hos mig da. Så heller 3 gange en halv time hos tre forskellige. Så er der også 100 kr tilbage til lidt benzin. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
mester4u skrev, for 6 timer siden:

Hun spiller åbenbart kostbar, siden hun ikke har opgivet nogen kontaktdetaljer.

 

Ja, ren englefisse med gud i et tilstødende lokale - eller den anden ende - og betalingen kan man bare stoppe ........

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...