Hop til indhold

Fantastiske EMMA TILDE

Featured Replies

Skrevet

Blev mødt af smukke Emma Tilde, som mere end lever op til sine i forvejen vidunderlige billeder. Hun accepterede at være min domina.

Efter indledning med pisk og klemmer, blev slaven sat til at massere hendes gudesmukke krop. Derefter skulle Emma Tilde´s smukke fødder og ben tilbedes. Efter dette ønskede hun at tjekke om slavens tunge kunne tilfredsstille hende. Dette resulterede i en skøn sprøjteorgasme, hvor slaven fik lov at indtage hver en dråbe.

Efter at Emma Tilde havde dresseret lidt mere på slaven, tilkaldte hun sin veninde. Slaven blev sat til at slikke venindens sko og senere massere hendes fødder.

Derefter hyggede ladyérne sig med at bruge pisk og klemmer på slaven. Det skal siges, at de til fulde mestrede at sætte slaven på plads.

På et tidspunkt kom Emma Tilde med et krus med dejlig frisk "champagne", som slaven skulle nyde foran de 2 smukke ladyér. 

En på alle måder dejlig time, som gik alt for hurtigt. Man kan ikke lade være med at drømme om, at være underlagt de 2 skønheder 24/7.

Kan kun overgive mig totalt til deres skønhed. Kan ikke vente med at komme tilbage.

Kan absolut anbefales. Det var en oplevelse til 12+ ! 

Skrevet

Ved du om hun også giver "champange"

Direkte fra hende selv!

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg giver gerne champagne / GS dirkete fra mig selv ;) 

Skrevet
Highlow skrev, for 1 time siden:

GS ? Uddyb lige....:)

Golden Shower ;) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.