Hop til indhold
fred9469

"NEW KAREN FULL SERVI 24H" - lækker krop, dårlig service

Recommended Posts

Besøgte her til aften Karen, som holder til i Vanløse tæt på Vanløse st. Det er rimelig svært at finde det, men det ligger nede i en kælderlejlighed på siden af bygningen. Hun var ikke super god til at forklare hvor det var henne, hendes engelske er ikke super godt. Men udover det, var det rimelig diskret. 

Nå, men jeg kommer ind og vi går hen til et okay pænt værelse. Jeg betaler 600 kr for 20 min, og så går vi igang. Hun kommer fra Puerto Rico, og det skal jeg da nok sige med den latinerrøv, som hun har, wow! Stor og lækker! Hendes bryster er okay store, kunstige men godt lavet. Hendes ansigt ligner ikke det på billederne, men hun er heller ikke super grim. Hun har en stor tatovering midt maven, men ellers godkendt krop! 

Hendes service var dog ikke noget at skrive hjem om, hun var rigtig træt og gad ikke skifte position så meget, medmindre jeg betalte ekstra. Efter de 10 min begyndte hun at sige, at jeg skulle komme, og jeg holdt den den fem minutter længere inden jeg kom i hende. 

Så begyndte hun at spørge om jeg ikke ville vente lidt og så købe 20 min mere, men det hverken kunne eller ville jeg, og så gik jeg ud i kulden igen. 

 

Alt i alt et okay besøg, lækker krop men servicen haltede lidt. Det var lidt ligesom hun ikke rigtig gad, selvom jeg prøvede at charmere mig lidt ind med mit spanske. 

Stedet: 7 

Krop: 9

Service: 4

Værdi for pengene: 7

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...