Hop til indhold
Fløjtespillere

DEBUTANTGANGBANG FRIDA PÅ 21 ÅR - 6. APRIL VED VEJLE

Recommended Posts

På den igen:)

Jeg havde ellers bestemt mig for at holde en lille pause indenfor bolleriet med de mangle lækre " studiner" men hende her kan jeg ikke stå for, og har meldt mig med fanen klar i oprejst position. 

Hvor er hun net og ser så dejlig ud i det lingeri hun har på. Glæder mig :P ser ikke ud til at være en vildbasse på billederne, men hun er til lidt af hvert kan jeg se. Tænker ofte over, hvor frimodige og lysten til at afprøve nyt de unge har. Synes slet ikke jeg var der da jeg var 21 år. Kan godt være i mine tanker jeg var der, men det blev ikke omsat til handling før nu. 

Har fået at vide jeg er velkommen. Er der nogle brødre der har meldt sig på banen? 

 

https://annoncelight.dk/showad/225897

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tøsen ser vidunderlig ud på billederne.

Små, perky bryster som man kan lege med og sutte på

En god, lækker mås som indbyder til et par gode slag, hvilket hun selv finder ophidsende.

Hun er til våde tungekys, sutter pik uden kondom og sluger gerne vores varme, klistrede sperm.

Og begge de andre huller er ifølge hende selv ret stramme, og hun vil gerne kneppes i røven.

Det bliver i mine øjne ikke ret meget bedre.

Skynd jer at melde jer til.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...