Hop til indhold
Romantikeren

Når kemien ikke lige er der?

Recommended Posts

Hej derude

Jeg har indimellem mødt nogen i denne her verden, hvor ingenting overhovedet ikke spillede. Ganske simpelt der var ikke kemi alligevel oplever jeg ikke et nej, og jeg hellere ikke for god til at sige fra, så det bliver en underlig tom fornemmelse man får, får nok en udløsning, men ingen forløsning. og nogen gange opgiver jeg simpelthen men så er regningen jo betalt 

Hvis nu gæsten er pæn høflig, men der intet kemi hvad gør i så? ER pengene det vigtigste her? hvordan kan man sige nej til høflighed og venlighed, men det er med en mand der hverken tænder jer.

Det undrer mig lidt over, hvorfor man kan ikke tænde på alt der er puls jo, det er jo en umulighed. Bruger i så nogen andre "kneb"?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle gange fungerer det, andre gange ikke.. det jo lige som med alt andet her i livet :) 

Nogle glædespiger er også bare bedre skuespillere end andre.. 
 

Man må gå ud fra du har valgt en glædespige du synes der er lækker, så hvis det ikke fungerer så det bare om i doggy og så hygge sig lidt solo og nyde udsigten ;) .. ikke så meget pjat. 

Redigeret af okbobobo

Del dette indlæg


Link til indlæg
okbobobo skrev, for 4 minutter siden:

Nogle gange fungerer det, andre gange ikke.. det jo lige som med alt andet her i livet :) 

Nogle glædespiger er også bare bedre skuespillere end andre.. 
 

Man må gå ud fra du har valgt en glædespige du synes der er lækker, så hvis det ikke fungerer så det bare om i doggy og så hygge sig lidt solo og nyde udsigten ;) .. ikke så meget pjat. 

Ja jeg havde nok lidt holdning for en 10 år siden måske, ung naiv og troede lidt for meget på sine egne evner, for 10 år siden havde så næppe kunne finde på at gå på massageklinik. Men jeg tror at man med alderen bliver lidt mere bevist om hvad man siger ja til, jeg gør i hvert fald jeg møder ikke en kvinde betaling eller ej på grund af et hylster, nogen gør måske. Man vil gerne nyde lidt mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 8 minutter siden:

Ja jeg havde nok lidt holdning for en 10 år siden måske, ung naiv og troede lidt for meget på sine egne evner, for 10 år siden havde så næppe kunne finde på at gå på massageklinik. Men jeg tror at man med alderen bliver lidt mere bevist om hvad man siger ja til, jeg gør i hvert fald jeg møder ikke en kvinde betaling eller ej på grund af et hylster, nogen gør måske. Man vil gerne nyde lidt mere.

Præcis. Jeg fatter heller ikke mænd, der bare kan knalde løs med en kvinde, der ser ud til ikke at have lyst. Det er også derfor, jeg aldrig har knaldet med en GP. Jeg har fået massage og håndjob. Og enkelte bjs på kvindens eget initiativ. Man skal også kunne se sig selv i spejlet bagefter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomas_Horsens skrev, Lige nu:

Præcis. Jeg fatter heller ikke mænd, der bare kan knalde løs med en kvinde, der ser ud til ikke at have lyst. Det er også derfor, jeg aldrig har knaldet med en GP. Jeg har fået massage og håndjob. Og enkelte bjs på kvindens eget initiativ. Man skal også kunne se sig selv i spejlet bagefter.

Med tanke på hvad du søger/køber, falder dit svar ind under kategorien "hmmm"!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så du fortrækker falsk skuespil frem for realiteten? tror bare du skal blive hjemme med hænderne over dynen så :) sorry to say. 

 

Der jo ingen der har lyst til at knalde en pige der ser ud til hun ikke har lyst, men derfra og til at hun nyder dig er der jo langt..

Det handler ikke om at være ung eller naiv, men om at se realiteten i øjnene, det er deres arbejde, jeg er også professionel på mit :)

Redigeret af okbobobo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har kun ganske få gange været ude for, at der ikke var kemi.

Selvom jeg har ord for at være særdeles behagelig at være sammen med, kan det af og til kikse med kemien.

Der er vel ikke andet at gøre end at afslutte besøget om nødvendigt før tid. Pengene er jo betalt, og her er der ikke noget at gøre, da de fleste piger jo efterhånden sælger tid og ikke ydelse.

Her må man gå ud fra, at pigen har kalkuleret med "at gå tiden ud", og det må man så betale for, selvom man ikke har fået den store jordskælvsrystende oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 25 minutter siden:

Med tanke på hvad du søger/køber, falder dit svar ind under kategorien "hmmm"!

Skal man parkere al empati i entreen, fordi man køber sex af den ene eller anden slags? Det synes jeg ikke. Og ja, de er professionelle - derfor skal de gerne magte at bilde kunden ind, at han lige er det, de har gået og sukket efter (overdrivelse fremmer forståelsen). Hvis de end ikke magter at gøre det overbevisende, forstår jeg ikke, at man - som en af mændene i tråden beskriver det - bare kan tage hende doggy og pumpe sig færdig. Jeg kunne ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg gør mig altid umage med at finde et fælles interessepunkt.. Og så skabe nogle indgangsvinkler der giver en god grobund for kemi.. Kemi kan skam også komme den behøver ikke opstår spontant for mig.. Det kan være vi kommer ind på et emne hvor jeg kan fornemme gæstens passion og det er nok til at jeg føler "gud okay det her kan sku godt fungere" eller hvis han få mig til at grine så der næsten kemi opstået ud af ret sparsom brugt tid og "effort".. Jeg tror faktisk ikke jeg har mødt en eneste gæst endnu hvor jeg ikke følte vi klikkede på den ene eller den anden måde.. Eller som gav mig noget tilgengæld for hvad jeg gav.. For mig er det sådan rimelig quid pro qou.. I give as good as i get.. Det skrammer måske nogen.. Hahaha.. Men det skal ikke forståes som i det seksuelle element men som oplevelsen i helhed.. Hehe..

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 17 minutter siden:

... Det skrammer måske nogen.. Hahaha..

Det håber jeg sgu' ikke, for det betyder jo, at du er korporlig og voldsom over for gæsterne :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har også oplevet noget sælsomt, de gange jeg har mødt en pige flere gange har oplevelsen bare gået en vej nedad, jeg har kun oplevet en gang tror jeg hvor oplevelsen var bedre en første gange.

Hun var også af en hel særlig støbning en voksen kvinde i starten af 40erne, jeg var så heldig at hun kom ned tæt hvor jeg bor, selvom jeg ikke har mødt hende i måske 2 år eller mere kunne hun godt huske mig, måske var det bare noget hun sagde...

Jeg tror også Jennifer er en af dem som bare dette i sig en utrolig god menneskekender, jeg tager måske fejl, en høj social intelligent.

Del dette indlæg


Link til indlæg

derfor er jeg på sugardating, hvor man kan mødes og sige nej tak

sagde fra overfor 2 i søndags, f eks, ellers vil jeg syntes jeg ville spilde mine penge og bare be om et eller andet i stedet

da jeg jo har lavet en aftale i forvejen,

har prøvet at mødes med en gp hvor det bare ikke klikkede det var sgu det sværeste og mest ligegyldige bold jeg har fået

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja.... jeg har sgu endda oplevet, at jeg ikke følte specielt meget kemi, men sexen og pigens indlevelse var i top, sååå det kan jo også forekomme. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus

Kemi mellem mennesker er som jeg tidligere har skrevet en underlig størrelse.;)

Først og sidst. En GP udbyder en ydelse mod betaling. Det er det element, der primært driver hende, alt andet lige.

Hun vælger at betjene en bred vifte af mænd, mens manden specifikt vælger hende fremfor alle de andre, lige den dag.

Hvorfor tro på, at man umiddelbart kan forvente kemi fra pigens side, på et sådant grundlag?

TS, hvorfor tro, at hun siger nej, hvis der ikke lige er kemi? Så vil hun stort set altid skulle sige nej, vil jeg mene.

Hvis man som kunde siger nej, sker det jo typisk enten inden akten overhovedet er begyndt, typisk pga. ydre forhold og ikke det jeg tror, du her mener med udtrykket "kemi".

Hvis man som kunde siger fra, når man har været i gang et stykke tid og f.eks ikke selv kan noget, fordi man synes der mangler "kemi", hvad så? Synes du så, at hun skal give dig penge tilbage?

Nej, jeg tror på, at der er uendelig forskel på pigernes tilgang til dette her, og for dens sags skyld til den enkelte piges tilgang til det, fra besøg til besøg. Ganske ligesom der er forskel i mændenes, ditto.

Er der kemi fra starten, så er det enten rent tilfældigt eller måske snarere udtryk for at pigens kunde giver hende noget mere, udover pengene - som det er sagt af JenniferRomantica.

I den forbindelse er det ikke usandsynligt, at kemien nødvendigvis kan gå hen og blive bedre ved flere besøg hos den samme pige, men sikkert kan det modsatte også godt opleves.

Du kan være ret sikker på at pigerne som du skriver, bruger talrige andre"kneb". De vil sikkert benægte det, men prøv at spørge dem?

Det hører formentlig til sjældenhederne, at se en GP der håndterer en kunde, ganske som hun håndterer sin evt. partner i det private liv, gætter jeg bare på.

Jeg kan i øvrigt ikke forstå, at der skulle være forskel på massage, HJ, BJ og så på et fuldbyrdet samleje. Finder pigen dig ikke tiltrækkende, så finder hun sikkert heller ikke din pik tiltrækkende, det uanset, hvad hun gør med den.

Måske man som mand i så fald burde stille sig selv spørgsmålet om det så overhovedet er det rigtige, at man har valgt at opsøge en GP.

Nogle mænd kan være komplet ligeglade med det hele, ganske ligesom nogle kvinder i dette her game, kan det. Vi er alle mennesker, men vidt forskellige i vores tilgange, har jeg erfaret.

Den tomme fornemmelse du beskriver TS,  har jeg da tit haft, men det var i så fald altid først når jeg stod nede på gaden, efter at de gode og fede besøg jeg oftest havde, var slut.;)

Redigeret af Anilingus

Del dette indlæg


Link til indlæg

hmmmm....ja kemi er jo en kompliceret størrelse og nogle gange er det vel ikke bare hverken/eller. Havde for nogle tid siden en lidt pudsig oplevelse med en GP (Jennifer Romantica som jo er meget aktiv her). Møder op på Romantica, og møder Jennifer som jeg - avavav - faktisk afviser da jeg ikke umiddelbart synes der er kemi, beder istedet om at møde den anden pige på vagten som desværre er booket men tror hun måske får en aflysning...som hun så ikke får. Venter ialt knap en t inden jeg spørg m,utter... hey må jeg ikke lige sige hej til Jennifer igen... - Men du har jo mødt hende? - Jo, men alligevel....? Så ok. Siger hej igen, og spm: skulle vi alligevel forsøge os? Og tjaeh... Det var rigtig hyggeligt, dejligt, og blev faktisk skøn sex og med ja rigtig fin kemi, selvom udgangspunktet altså for mig var at 'det her ikke kommer til at fungere', for Jennifer? det ved jeg jo ikke, men sikkert  (og forståeligt) et udgangspunkt ret tæt på 'sikke en idiot'. Var det så på trods? Næehhh....jeg tror bare vi lige skulle se hinanden an og finde melodien som i så mange andre typer af relationer, kortere som længere.... Og idag: Jennifer er klart en pige jeg kunne vende tilbage til når lysten er der :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 8 timer siden:

Det håber jeg sgu' ikke, for det betyder jo, at du er korporlig og voldsom over for gæsterne :P

Altså jeg har forbud imod at have stiletterne på under de kødelige udfoldelser for alles sikkerhed men ligefrem voldsom vil jeg ikke mene jeg er.. Hahaha..

(Ja ja.. Jeg fangede den godt og siger lige at autocorrect is a bitch.. Der skulle selvfølgelig står skræmmer)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 12 timer siden:

Jeg tror også Jennifer er en af dem som bare dette i sig en utrolig god menneskekender, jeg tager måske fejl, en høj social intelligent.

Altså jeg vil da gerne kunne bryste mig af at have en høj social intelligens.. Intelligensen er da om ikke andet så højere der end på så mange andre ting.. Hahaha.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden:

Altså jeg vil da gerne kunne bryste mig af at have en høj social intelligens.. Intelligensen er da om ikke andet så højere der end på så mange andre ting.. Hahaha.. 

Hvor er du sød :) selvironi er en kendetegnende af folk der har ekstra brikker at flytte rundt med

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja den der tomme følelse kan faktisk være ret forfærdelig! Værst synes jeg den er når man ikke kan sætte en finger på hvorfor mødet aldrig kom helt op at ringe!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...