Hop til indhold

Recommended Posts

Så fik jeg besøgt https://massageguide.dk/P/paradise-wellness-tilbud-olie-btb-massage-500.-kr.-20969.html

Den korte version med skala 1-10 hvor 10 er højest

Stedet : 2
Ikke noget med rene lagner, ikke tilbudt bad før og efter

Pigen: 6
Ikke nogen skønhed, men ganske sød og berøringsvillig

Ydelsen: 5
En form for B2B med oliespansk afslutning. Og det gik godt nok hurtigt. Se den lidt længere version. 

Pris: 8
500 kr + 100 kr.

Samlet: 5
Prisen tæller i den positive retning de øvrige tæller ned

Den lidt længere version

Billederne så jo fine ud, og en anden anmeldelse her på siden talte pænt om stedet og lækre piger i lårkort.
Så afsted med mig.

Lad mig sige det med det samme: dette er et bordel. Intet mere intet mindre.
Stedet er ikke diskret, men det gik hurtigt med at få åbnet. Og det var godt nok ikke en lille fiks thaipige i lårkort der mødte mig.
Nææhh det var en yderst fyldig sort dame.... Men det behøvede vel ikke at være hende tænkte jeg.
Jeg bad om det tilbud de annocerer med på hjemmesiden: 40 min. Olie massage kombineret med body to body massage Kun 500.- kr.
Hun spurgte hvad jeg ville give....'øhhh jeg har set på jeres hjemmeside at det koster 500 kr...'
Can you give me more?  No!
You want 2 girls for 1000 kr? No I dont have that kind of money
Der var ingen sure miner fra hendes side (hun skulle vel bare prøve). Pengene skulle afleveres med det samme.
Og der stak jeg hende så 100 kr. mere. Det plejer at kunne oplevelsen liiidt sjovere :) Det har jeg i hvert fald god erfaring med.

Af med klunset sagde hun, men gjorde ingen mine til at lægge et lagen på. Hmmmm.
Så kom hun ind igen. Hun havde hele tiden været i bikini, og der var meget af hende....over det hele.
Hun går i gang med at smøre olie ud på røven og imellem ballerne.
Ind kommer så en thaikvinde, og hun går også igang med at fedte mig ind i olie.
Hun jokede en del (for meget) om, jeg jeg skulle betale for en ekstra pige....No!
Den havde hun fanget, men jeg tror, at hun kedede sig. For hun begyndte også at smide lidt af tøjet. Og med et glimt i øjet sagde hun, at jeg ikke måtte røre ved hende, men at hun godt måtte røre ved mig - og det gjorde hun så :P

Det ringede på døren, og thaidamen forsvandt. Lidt efter kom hun ind igen, og var noget bleg i betrækket. De begyndte nu at viske sammen med bekymrede stemmer. Come on! I masserer mig begge to - jeg kan godt høre hvad I siger!
Den sorte dame sagde med frygt i stemmen: Bad boys?
Selvom hun på dette tidspunkt havde et godt greb om dilleren, var det ikke noget der ligesom hjalp med stivelsen. En masse håndfakter frem og tilbage, og thaidamen sagde højt: children.
Godt så.

Det ringede på igen, og thaidamen forsvandt. Og så så jeg ellers ikke mere til hende.
Den sorte dame gav mig en god gang oliespansk, og snart var alle tanker om 'bad boys' mv forsvundet.
Jeg kom mens jeg pressede hendes store bryster omkring dilleren. Ikke dårligt. :mrgreen:

Med lidt køkkenrulle tørrede hun det værste op. Men jeg var totalt indfedtet i olie, og ikke noget med bad eller et håndklæde. Jeg tørrede selv det værste af med køkkenrulle.

Lidt nervøs for 'bad boys' forlod jeg stedet. Der var dog ingen udenfor.
Jeg tog ikke tid, men det har ikke været meget mere 20 min. Altså laaaangt fra de 40 min som de reklamerede med. Jeg er dog også sikker på, at den sorte dame ikke havde den fjerneste anelse om, hvad der er reklameret med. Og hendes spidskompetencer er i hvert fald ikke massage.

Jeg forventede (og betalte for) en lækker omgang B2B med en fiks thaipige i 40 minutter.
Jeg fik 4-hånds olieindsmøring og oliespansk af en stor fyldig sort kvinde i ca. 20-25 minutter.

Jeg kommer nok ikke igen, selvom oliespansk til enhver tid slå en almindelig spiller, og prisen absolut var rimelig.
Næste gang jeg skal have B2B på en thaiklinik, skal det være af en thaipige. Er det for meget forlangt? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder som lidt af en fuser.

Jeg var ikke klar over, at de også har sorte damer i butikken.

Det var ærgerligt du ikke mødte Nancy som er på billederne. Hun plejer at kunne levere varen.

Kan du beskrive den den thailandske assistent du fik mødt?

Måske det er en af de gamle kendinge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...