Hop til indhold
Guest soldaterkammerat

Randers omegn

Recommended Posts

Guest soldaterkammerat

Jeg skal en tur til Randers (fra Kjøbenhavnerstrup!) - og kunne godt overveje en omgang massage i byen..

Hvordan er prislejet i Randers/jylland og er der steder/personer at anbefale?

Der er en tråd allerede med et eksempel - men ingen priser nævnt :) .. er åben for forslag! 

tak til alle der hjælper

Del dette indlæg

Link til indlæg
soldaterkammerat skrev, for 2 timer siden:

Jeg skal en tur til Randers (fra Kjøbenhavnerstrup!) - og kunne godt overveje en omgang massage i byen..

Hvordan er prislejet i Randers/jylland og er der steder/personer at anbefale?

Der er en tråd allerede med et eksempel - men ingen priser nævnt :) .. er åben for forslag! 

tak til alle der hjælper

Jeg tror det er meget afhængig af humør og hvem du besøger

På Viborgvej 110, kan du vist få det hele, mutter, eller, ja hende der er der oftest, er ikke så køn, men hun er med på alt

Prisen for de ydelser jeg får er 600

Hvis du ikke vil så langt uden for byen, så er der jo gode gamle Cat, hendes humør kan svinge, men rammer du dagen, får du stort set alt og hun elsker at slikke stjernen - jeg tager en grundig skyller inden, det sætter hun pris på - prisen hos hende, med blow, hj og stjerne slik er også 600

Ellers er jeg ikke særlig hjælpsom, jeg har dog besøgt et par af de klinikker mange roser og jeg forstår ikke rosen, men det er jo nok individuelt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest soldaterkammerat

Nu kender jeg omtrent nada i Randers- så Cat siger mig ikke så meget navnemæssigt :) ..
Men tak for hjælpen indtil videre!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Funktionær skrev, den 3/4/2017 at 20:13:

Jeg tror det er meget afhængig af humør og hvem du besøger

På Viborgvej 110, kan du vist få det hele, mutter, eller, ja hende der er der oftest, er ikke så køn, men hun er med på alt

Prisen for de ydelser jeg får er 600

Hvis du ikke vil så langt uden for byen, så er der jo gode gamle Cat, hendes humør kan svinge, men rammer du dagen, får du stort set alt og hun elsker at slikke stjernen - jeg tager en grundig skyller inden, det sætter hun pris på - prisen hos hende, med blow, hj og stjerne slik er også 600

Ellers er jeg ikke særlig hjælpsom, jeg har dog besøgt et par af de klinikker mange roser og jeg forstår ikke rosen, men det er jo nok individuelt

Hej 

hende Cat er svær at få fat på men ved du om hun stadig gir slik i stjernen og er hun den eneste i Randers som tilbyder dette? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Funnydick skrev, for 16 minutter siden:

Hej 

hende Cat er svær at få fat på men ved du om hun stadig gir slik i stjernen og er hun den eneste i Randers som tilbyder dette? 

Hej FunnyDick, det kan jeg svare på - eller delvist

Hun giver det stadig og hun giver den maks gas, så det må være noget der tænder hende selv

Jeg tror ikke der er andre i Randers der giver denne ydelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vildmand skrev, for 21 minutter siden:

Hej FunnyDick, det kan jeg svare på - eller delvist

Hun giver det stadig og hun giver den maks gas, så det må være noget der tænder hende selv

Jeg tror ikke der er andre i Randers der giver denne ydelse

Ok tak for dit svar må prøve hende en dag:-) Hvad er hendes priser ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Cat er fantastisk, ved godt hun får lidt "slag" for hendes humør, men som alle andre mennesker, hvis du behandler hende med respekt får du også hendes fulde opmærksomhed ;)

Priser, er så vidt jeg husker 600 for massage (hård og super) 800 hvis du ønsker tillæg som blow. Fuld pakke husker jeg ikke, vil gætte på 1000-1200 kr

Du skal blot fortælle hende det er hende selv du ønsker massage af - husk det, da hun nogle gange får hjælp af en anden kvinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ton skrev, for 5 minutter siden:

Cat er fantastisk, ved godt hun får lidt "slag" for hendes humør, men som alle andre mennesker, hvis du behandler hende med respekt får du også hendes fulde opmærksomhed ;)

Priser, er så vidt jeg husker 600 for massage (hård og super) 800 hvis du ønsker tillæg som blow. Fuld pakke husker jeg ikke, vil gætte på 1000-1200 kr

Du skal blot fortælle hende det er hende selv du ønsker massage af - husk det, da hun nogle gange får hjælp af en anden kvinde.

Tak lige et spørgsmålmål, De 600 er det kun massage eller er det med hånd?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skal jeg være ærlig, husker jeg det ikke helt, længe siden jeg "kun" har betalt 600, da vi som regel leger lidt ;)

Tror 600 er inkl. hånd og er du heldig, nøjes hun ikke med det.....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...