Hop til indhold

Laura tommerup

Featured Replies

Skrevet

SKAL DEN VEJ IDAG... NOGEN ERFARINGER OM BESØGET ER TUREN VÆRD....

Skrevet

Jeg har da besøgt hende et par gange, dog ikke i Tommerup. Hun er køn, sød og smilende og har en fantastisk krop. Hun er ret passiv under sexen og tilbyder ikke kys eller slik af fissen. Alt i alt en ok oplevelse, mest fordi hun er ung og lækker. En halv time med hende er dog rigeligt.

Skrevet
Den Lange skrev, for 3 timer siden:

Jeg har da besøgt hende et par gange, dog ikke i Tommerup. Hun er køn, sød og smilende og har en fantastisk krop. Hun er ret passiv under sexen og tilbyder ikke kys eller slik af fissen. Alt i alt en ok oplevelse, mest fordi hun er ung og lækker. En halv time med hende er dog rigeligt.

Så 15 min med hende er alt rigeligt? Skal også til Tommerup en af dagene. ;-) Der står at "lick" koster 200, så mon ikke man kan få lov til det? :-)  Og ja, hendes krop ser vildt lækker ud...

Skrevet

Jeg mener at der stod i hendes gamle annonce at hun ikke ville slikkes. Det ville hun heller ikke da jeg spurgte hende. Den nuværende annonce har hun overtaget næsten ordret efter hendes veninde Jesica. Men spørg da bare, det koster jo ikke noget. Jeg plejer at være færdig efter 15-20 min. og så var hun straks ude af sengen, så ingen grund til at betale for ekstra tid. Forholdene på det nye sted skulle være bedre end i det kolonihavehus uden bad hvor jeg besøgte hende.

Skrevet

Ja okay tak for link dejlig krop hun har.. er hun dansk så? det er altid lidt frækkere at mødes med dem

Redigeret af stivpik93

Skrevet
stivpik93 skrev, for 7 timer siden:

Ja okay tak for link dejlig krop hun har.. er hun dansk så? det er altid lidt frækkere at mødes med dem

Der står ikke noget om nationalitet. Men annoncen er skrevet på (lidt ubehjælpeligt) engelsk og hun skriver hun er "new in denmark". Så tror ikke hun er dansk. :-)

Skrevet

hov ja fik vidst kigget for meget på billederne og for lidt på teksten haha..

Skrevet

Jeg formoder at hun rejser hjem til Bulgarien nu hvor feriesæsonen starter der. Der er sikkert ikke så mange penge at tjene der i vinterhalvåret. Jeg gætter på at hun kommer tilbage til Danmark engang i efteråret.

Skrevet

Håber sgu hun kommer igen. Kunne godt tænke mig at møde hende. Om ikke andet så for at "rage" på hendes vildt lækre krop. Det bliver desværre så bare nok ikke i denne omgang. :-( 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.