Hop til indhold
Manica

Vipada Thai-Massage. Krogsgårdsvej 20 Hvam 8620 Kjellerup

Recommended Posts

Hej ! Det er længe siden jeg har skrevet sidst...

Det sidste års tid, har der ikke ligefrem vrimlet med dejlige piger i Hvam, ikke efter min smag i hvert fald.

Men endelig har de fået en sød og dejlig pige! Mit bud på hendes alder er ca. 25m men jeg har altid svært ved at bedømme de thailandske pigers alder. Men det betyder jo heldigvis ikke så meget, det vigtigste er jo hun er sød, smilende og giver en, en god oplevelse.

Jeg har besøgt hende 3 gange, over de sidste 14 dage, og hver gang er jeg blevet mødt med et sødt genert smil, som jeg synes er lidt sødt og frækt.

Jeg vil denne gang holde detaljerne om akten for mig selv.

Men vil dog røbe, at hun er naturligt køn med et sødt ansigt, og jeg fik en masse nærvær, kys og vidunderligt sex, og et godt blowjob.

Ved mit sidste besøg ville hun give mig massage, men jeg havde desværre travlt, så det må blive næste gang.

Jeg vil bestemt anbefale at besøge pigen! Jeg er sikker på at, at det vil vise sig den stærkere fokusering på dejlige og dygtige piger er en fornuftig strategi for stedet.


Mvh Manica

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi Hvam for nylig. Jeg har været der før, så jeg vidste at indgangsdøren er på bagsiden af huset. Jeg gik ind og blev mødt af en smuk ung pige, i en meget tynd t-shirt, hendes brysvorter strittede gennem stoffet, der var lidt japansk fotomodel over hende, hun så rigtig sød ud. Spurgte til pris, hun ville have 500 kr for en times massage, jeg sprurgte om hun havde andet at tilbyde, men så holdt sprogkundskaberne op, og "Mutter" kom til. 1000 kr for en 1/2 times hyggestund med den unge pige, fristende, men jeg takkede nej, og gik igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
vestnudisten skrev, 1 time siden:

1000 kr for en 1/2 times hyggestund med den unge pige, fristende, men jeg takkede nej, og gik igen.

Mener de plejer at have et tilbud på kr. 1200,- for 3/4 time ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Basba
Manica skrev, den 3/4/2017 at 15:58:

Hej ! Det er længe siden jeg har skrevet sidst...

Det sidste års tid, har der ikke ligefrem vrimlet med dejlige piger i Hvam, ikke efter min smag i hvert fald.

Men endelig har de fået en sød og dejlig pige! Mit bud på hendes alder er ca. 25m men jeg har altid svært ved at bedømme de thailandske pigers alder. Men det betyder jo heldigvis ikke så meget, det vigtigste er jo hun er sød, smilende og giver en, en god oplevelse.

Jeg har besøgt hende 3 gange, over de sidste 14 dage, og hver gang er jeg blevet mødt med et sødt genert smil, som jeg synes er lidt sødt og frækt.

Jeg vil denne gang holde detaljerne om akten for mig selv.

Men vil dog røbe, at hun er naturligt køn med et sødt ansigt, og jeg fik en masse nærvær, kys og vidunderligt sex, og et godt blowjob.

Ved mit sidste besøg ville hun give mig massage, men jeg havde desværre travlt, så det må blive næste gang.

Jeg vil bestemt anbefale at besøge pigen! Jeg er sikker på at, at det vil vise sig den stærkere fokusering på dejlige og dygtige piger er en fornuftig strategi for stedet.


Mvh Manica

Er det hende i billeder her i hendes annonce?

https://annoncelight.dk/showad/251990

 

VH

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...