Hop til indhold
Rescue51

DEBUTANTGANGBANG MED SUPERFRÆKKE MAI PÅ 21 ÅR - LØRDAG DEN 8. APRIL I KØBENHAVN

Recommended Posts

Guest djaj

Hej,

Har i aldrig overvejet at stoppe på Fyn ? Der mangler helt klart events af denne slags....

Del dette indlæg


Link til indlæg
djaj skrev, for 8 minutter siden:

Hej,

Har i aldrig overvejet at stoppe på Fyn ? Der mangler helt klart events af denne slags....

Hej djaj

Der er nu ikke langt fra Fyn til Vejle, hvor vi meget ofte holder Gb.

Bh.

rescue

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest djaj

Korrekt... men det er også altid i dagtimerne hvilket ikke er praktisk når man er på job.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
djaj skrev, for 59 minutter siden:

Korrekt... men det er også altid i dagtimerne hvilket ikke er praktisk når man er på job.

 

Vi har prøvet at lave både om aftenen og i weekenderne og det er stort set umuligt at få et fornuftigt gb op st stå med sikkerhed. Der er altid tilmeldinger men ofte ikke nok. Det er der i dagtimerne. 

Bh.

Rescue 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære alle 

Jeg vil lige dele min oplevelse med jer som jeg havde med skønne Mai i lørdags. 

Forstil jer, at i lige trådt ud af badet og imens du står og tørrer dig,  sidder der en smuk liderlig kvinde på sengekanten i samme tøj som billederne på annoncen med bind for øjnene. Der havde lige været 2 fyre før mig, så Mai var lidt klar. 

Idet jeg kom tæt nok på, tog hun min pik i munden og startede på at give mig et fantastisk blow. Man er ikke  i tvivl om det bliver gjort af en kvinde der kunne li det. Det er tydeligt at Mai kunne lide give blow. Vi fortsatte med at lege med hinanden. Mai er en kvinde, der ikke er bange for at vise at hun nyder sex, og at hun nyder at være med i sit første gangbang. 

Der kom flere fyre til, og Mai sørgede for med det samme at involvere den extra fyr der kom. Inden så længe var vi over hende og hun fik på skift en tur af os begge. Det tænder jo en at høre at Mai nyde det. En ægte fræk oplevelse, som mange af jer desværre gik glip af. Komner hun igen vil jeg være på pletten. Som sædvanligt et godt arrangeret gb. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...