Hop til indhold
Guest Aalborg

Ny pige hos The Best Thai Massage, Randers (Tidligere Wadee)

Recommended Posts

Guest Aalborg

Hej alle jer brødre.

Der har den seneste tid været skrevet en del om den nye pige hos Wadee i Vestergade i Randers.

Jeg ringede til hende i morges og fik udtrykkeligt at vide, at hun indtil videre nu arbejder hos The Best Thai
Massage, Viborgvej 11, Randers. tlf 91977990.

Hun er en virkelig køn, forholdsvis slank pige på 30 år (eget udsagn). Kunstnernavn: Emmee.

Jeg blev modtaget behørigt og vi var hurtigt nede i "arbejdsværelset", hvor jeg fik beskrevet og prissat hendes forskellige ydelser.

Ydelserne er de almindeligt kendte, incl. den fulde pakke, også mulighed for analt, men til lidt opskruet pris. Ellers er prisniveauet det samme som de fleste andre steder i området.

Efter en kort omgang massage med den ønskede virkning, blev der udfoldet de akrobatiske øvelser, med cowboy, doggy og missionæren.

Super lækker og medlevende.

Gentagelse: Ja, selvfølgelig, når jeg kommer hjem fra Thailand igen i starten af maj.

Hun fortjener virkelig min bedste anbefaling. Prøv det - du vil ikke fortryde....

Hilsen fra Aalborg

 

Redigeret af Aalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
Vildmand skrev, for 12 minutter siden:

Hej Aalborg

Er det ikke Viborgvej 110?

Hej vildmand og alle andre læsere/interesserede..

JO - selvfølgelig er det nummer 110. Ærgerlig skrivefejl, men en sød og lækker pige.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest soldaterkammerat

Hej Aalborg

Jeg har netop oprettet en tråd- hvor jeg søger lidt info om Randers og omegn 

om du måtte lyste- må du gerne skrive detaljerne om dit besøg der, evt nogle priser at forholde sig til! .. Jeg er en stakkel københavner, uden megen erfaring i det jydske :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
Bamsefyr skrev, for 4 minutter siden:

Det er den samme ejer på begge klinikker. 

Hej Bamsefyr.

Det vidste jeg ikke, men jeg kan måske få den tanke, at Wadee måske er ved at blive afhændet siden Emmee er blev flyttet ud til The Best Thai Massage på Viborgvej 110.. Wadee havde bare, efter min opfattelse en meget bedre beliggende, men heller ikke særlig diskret...

JUBII - nu er det afgang til Thailand i 4 uger fra i morgen middag....

Redigeret af Aalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg skrev, den 3/4/2017 at 18:23:

Hej Bamsefyr.

Det vidste jeg ikke, men jeg kan måske få den tanke, at Wadee måske er ved at blive afhændet siden Emmee er blev flyttet ud til The Best Thai Massage på Viborgvej 110.. Wadee havde bare, efter min opfattelse en meget bedre beliggende, men heller ikke særlig diskret...

 

Bedre beliggenhed = større husleje :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
Bamsefyr skrev, for 13 timer siden:

Bedre beliggenhed = større husleje :)

 

OK. Jeg tror den højere husleje opvejes godt og vel af det større kundeflow.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bedre beliggenhed = diskret beliggenhed for de fleste af os. Og dermed ikke nødvendigvis en dyrere husleje. Jeg vil altså helst ikke være ved at vade ind i min nabo eller familie, når jeg forlader et thaisted, hvor jeg har nydt andet end massage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er der nogen som har en opdatering på Vestergade 2, Randers - er der kommet ny ejer eller nye piger ???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
Buttman76 skrev, den ‎29‎-‎05‎-‎2017 at 13:51:

Vil lige informere om at emmee rykker videre til vestergade 2 i Randers.  Hun starter der onsdag.

Hej.

Det gjorde hun sikkert nok, men hun er allerede tilbage i Thailand - rejste hjem lørdag d. 10/6

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...