Hop til indhold
Lust

fake anmeldelse af Tina, Thong Thaimassage

Recommended Posts

Lust, Testo og Marcus er fake-anmeldere

 

Forår, sol og søndag... hvad skal der lige til at toppe det? ... nåh jo ;-)

Et smut forbi Vejle og et besøg hos det på forhånd inspirerende Thong Thaimassage; navnet giver mig automatisk gode billeder i hovedet af smukke, frække thaipiger i højtaljede bikinier :P

Det var da også det der mødte mig, da jeg kom ind (dog ikke i bikini). Tina modtog mig med et frækt smil og kække svungne hofter, der inviterede til mere end kun massage:-P  (egentlig havde jeg først tænkt, at det skulle være Pamela, men "Mini Me" tog en rask beslutning grundet de svungne hofter etc.:D )

Valgte dog først kun massage, da jeg så bedre kan nyde denne del også og ikke for hurtigt fokusere på efterspillet. Den nydelse der ligger i massagen, er den perfekte optakt til god sex i min optik. Tina kunne da heldigvis også massere godt og professionelt, så efter en 20-25 minutters tid var jeg løsnet op og klar til anden akt. Overgangen til akten var en lækker body to body massage som ret hurtigt gjorde det umuligt for mig at ligge på maven... så får hurtigt vendt mig om, og kan nyde hendes bryster og krop glide over min krop og ikke mindst kronjuvelerne... Fuuuck det var gooodt:P. Pigen spørger mig så om vi skal have sex, og gør tegn til kondompåsætning, men jeg synes lige vi mangler at smage på hinanden først... Tina starter på mig, blidt vådt og godt, og jeg får hurtigt vendt hende om i en 69ér som altid er en favorit hos mig... det er da også sindsygt lækkert at have hende liggende oven på mig, suttende og stønnede, mens jeg gufler løs i hendes velsmagende, våde fisse, og begge mine hænder gramsende på hendes faste røv... and she likes it :-P (lyder det til) Her er jeg ret tæt på at fyre af, men får dog hevet mig i land igen... kondom på, og tøsen op på kæppen, der er MAX på toppen nu. Jeg bilder mig det måske ind, men jeg er i situationen ret sikker på, at Tina er ret tændt og insisterende på, at jeg ikke afslutter for hurtigt... hun stønner heftigt, trækker mit hoved op at sutte på hendes bryster og det er mildest talt Herligt det her:P Jeg bliver dog lige nødt til at have pigen om på ryggen, så jeg kan kneppe igennem... og det gør jeg i den grad... vi sveder begge og det er glat, vådt og møg sexet, da jeg kommer hårdt pumpende og langt og længe.... Hold nu K... en perfekt måde at toppe en forårsweekend på:-P

Et hurtigt bad, en kold cola og mig storfløjtende ud af døren.. Life is Good:-P

Tina er helt klart en lækker geisha, der kan lide at forkæle... ret god indlevelse synes jeg;) (kan dog sikkert komme an på kemi).

Jeg vil skyde på hun er sidst i tyverne?

Redigeret af Extinguisher
Lust, Testo og Marcus er fake-anmeldere

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lust er en fake-anmelder, se bort fra hans skriverier

 

http://thongthaimassage.dk/

Det er midt i Vejle

og ja, måske "faker" hun bare rigtig godt:D   ... det er nu heller ikke helt umuligt, at en GP eller thai lader sig rive med ;) ... det har jeg i hvert fald læst andet steds herinde (skrevet af GPére der diskuterede det)

Who cares... det virkede for mig

 

Redigeret af Extinguisher

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...