Hop til indhold
indokarami

Skønt med oversatte annoncetekster...

Recommended Posts

Det for svært kun at vælge en sætning, når det hele er guld :D 

Hej!

Vær venlig ikke at bringe blomster under besøget på grund af slående og ingen har at vide, at du kommer ud på en date! Andre venlighed jeg vil være for glad! Tak !! ;)

Jeg er Kelly, og jeg ønsker at tage væk fra dine fødder :)

Hvordan?

Kan du mærke hengivenhed og når du går ind i min dør.
Jeg omfavne, suk. Du er ankommet.
Du vil føle, når du går foran bevezetlek zugaimba mest skjulte og du bare se røv.
Hvor du og jeg eksisterer.
Når jeg kommer til dig nogle gange skjulte, cirógatlak uventede steder.
Når jeg lugte dig selv suget nøjes tal.
Når antallet af blød smag af din mund og lade dig gå som et suk Kildenhed min hud før jeg griner ... vil du se ..

Jeg er tilgængelig via telefon eller på siden (besked VTR) 0/24 gange.

Venligst számkijelzéssel at søge. Private og fastnetnumre ikke samle op.

VTR gjorde det muligt at underskrive et stykke henstilling. Du er velkommen til at bruge :)

En dag, to herrer jeg har mulighed for at mødes og ikke skrive agn billede, men fordi det er virkelig så.

Det er aftalt på forhånd en eller to dage (hvis muligt), hvis du virkelig ønsker at gå. At vide dette, så spørg om mulighederne for fritid. Den håndterer min telefon, så hvis du får at afprøve lidt senere, eller sende en besked angiver, hvor langt tilbage kan jeg, når jeg læser dette i gang, jeg vil. Da jeg gik ud til den angivne tid, så vil jeg ikke genere dig! Tjen op :) Tak igen!

Hvis du ønsker en 2-timers program, vil jeg bare møde ham den dag;)

Badning værelser udstyret med alt. Brug venligst fjernbetjeningen til produkter, der ikke bringer i en akavet stilling med behovet for at sige noget. Jeg vil også forvente maksimal hygiejne.

-------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -----
Et følsomt emne, men jeg har - de intime områder, der ikke kan lide en masse hår! Hverken mig til min partner det helt. Jeg siger ikke at være helt nøgen, men hvis håret er længere end mit hår (det var sjovt), så hvis du skal spille Jane i junglen, mener, at der vil være en oprigtig smil :) Hvis du gerne vil blive forkælet omfattende ( skoletaske, mellemkødet, balder) jeg vil have dig til at få det rigtige i disse områder, fordi jeg ikke har tænkt mig at bede ham om at gå tilbage til den spa, hvor du vil finde engangsskraber eller en lille saks, fordi jeg ikke kan lide, der er bevæbnet med, men blot springe det ramte område og ikke :) slikke det vil skoletaske røv væg forstår du? Mange tak til ham !!

Og endnu vigtigere ting! Ofte er jeg overrasket over, at mange mennesker ikke ved, at efter brusebad tisse i min mund og straks foretage de nødvendige pleje er ikke meget hygiejnisk! For ikke at nævne den ubehagelige bidende ammoniak lugte ham en weenie i flere minutter (som fisse) og adenosin er meget delikat for mig. Det er derfor nødvendigt af jobbet skal passe før brusebad !! Tak!
-------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ---------

Diskretion forventet og gav min kæreste :) anvendes i forbindelse med lejligheden, men han mener også ligesom gæster, der kan lide mig, så der er ingen rod og føle huset er en gateway til at blande sig med vores eksistens!

Simpelt, men store eller kvinde, der ved sin krop og ved, hvad du har brug for. Lad mig vise dig ..

Vigtig information om parkering !!

Det er ikke let, men tro mig det er værd;) Jeg anbefaler følgende.

kompilere venligst for nogen tid !!

Jeg håber, at jeg se dig snart :)

kiss

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...