Hop til indhold
JDONG

The Best Thai massage Gentofte

Recommended Posts

Har været der i dag. 

Kan bekræfte at pigen på billede 1,3 og 4 er Mayja som tidligere var inde ved rådhuset. Endnu tidligere gik hun under navnet Jip, hvidovrevej, Greve etc. 

Hun er ligeså fantastisk som hun altid har været og ligner sig selv i alle henseender. 

Kun de bedste anbefalinger herfra. Og til alle dem som kender hende... ja. Enjoy :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da der ikke kom nogle svar på min forespørgsel, tog jeg selv til Gentofte og fandt frem til det samme som KingKong beskriver. Mayya/ Jip i fin form. En af mine absolute favoritter og gensynsglæden var da også gensidig. 

Jeg tror det meste er på programmet, alt efter kemi og dagsform. Jeg klager ihvertfald ikke.

Fik lige set en af de andre piger på vej ud, heller ikke af værste skuffe, men det bliver helt sikkert Mayya igen næste gang. 

J

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Ma-ya, Jip ... Mange navne, men KUN en af hendes kaliber ;) 

Sød, smuk, let forstålig, og den lækreste krop ( pt. Solbrun efter Thailand) 

Nød hende også forleden, kærkommen gensyn, og hun genkendte også mig med det samme, og lyste op og sagde; 

"Ohhhh i missede you so much" 

Så bliver man jo lidt ekstra glad, selvom hun også skulle sige det til andre. 

Altid god og lækker oplevelse med en Super lækker Thai piger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...