Hop til indhold
knold6

thai massage i jernbanegade hobro

Recommended Posts

super fin behanling god massage sex med dybe kys og slik af fisse du bestemmer selv hvilken stilling du vil kneppe hende i . er altid sammen med  noe 1000 lap fuld pakke ca en time held og lykke med det

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aalborg
knold6 skrev, for 33 minutter siden:

super fin behanling god massage sex med dybe kys og slik af fisse du bestemmer selv hvilken stilling du vil kneppe hende i . er altid sammen med  noe 1000 lap fuld pakke ca en time held og lykke med det

Hej Knod6.

Nej - så let slipper du ikke. Du må til maskinen igen for at uddybe lidt m.h.t. hvor i Jernbanegade, hvem er pigen og hvordan ser godten ud (alder, højde drøjde m.m.).

Det er da muligt at andre end jeg selv også er interesseret

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aalborg skrev, den 28/4/2017 at 17:04:

Hej Knod6.

Nej - så let slipper du ikke. Du må til maskinen igen for at uddybe lidt m.h.t. hvor i Jernbanegade, hvem er pigen og hvordan ser godten ud (alder, højde drøjde m.m.).

Det er da muligt at andre end jeg selv også er interesseret

Del dette indlæg

Link til indlæg

hej aalborg der er normalt to piger på vagt samt muttet der bestemmer den pige jeg er sammen med er omkring de 30 let buttet små faste bryster glat fisse elsker at blive slikket godt og grundigt .hun knepper helt fantatisk  er god til at hygge når vi er færdige . adr. jernbanegade 1 hobro åbner kl 10 alle hverdage lukket søndag held og lykke med det :-P :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var forbi i dag. 

Blev modtaget af en buttet men køn kvinde sidst i 30erne. Pris blev aftalt for 1 times massage inkl. Hj. 

Kvinden byttede så plads med en mere buttet, mindre køn kvinde (midt 40), som stod for massagen. Rigtig god massage af arme og det ene ben. Ryg og skuldre blev fuldstændig negligeret, og det andet ben blev skøjtet hurtigt henover, for at komme til hj med minimal pirring. 

Under hj tog hun tøjet af, undtaget bh, og jeg måtte røre. Ikke specielt køn pige, så det gjorde ikke alverden, men det var da nok til at javertus blev hård. Et uinspireret hj, med falske stønnelyde undervejs. 

Alt var slut på 40 minutter, selvom jeg betalte for 60.

Alt i alt en skuffende omgang. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
Hovsacarsten skrev, for 7 timer siden:

Var forbi i dag. 

Blev modtaget af en buttet men køn kvinde sidst i 30erne. Pris blev aftalt for 1 times massage inkl. Hj. 

Kvinden byttede så plads med en mere buttet, mindre køn kvinde (midt 40), som stod for massagen. Rigtig god massage af arme og det ene ben. Ryg og skuldre blev fuldstændig negligeret, og det andet ben blev skøjtet hurtigt henover, for at komme til hj med minimal pirring. 

Under hj tog hun tøjet af, undtaget bh, og jeg måtte røre. Ikke specielt køn pige, så det gjorde ikke alverden, men det var da nok til at javertus blev hård. Et uinspireret hj, med falske stønnelyde undervejs. 

Alt var slut på 40 minutter, selvom jeg betalte for 60.

Alt i alt en skuffende omgang. 

Skidt pyt, tilgengæld ramte du plet i valg af Alias :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...