knold6 10 Skrevet 2. April, 2017 så var der plads i økonomien til et besøg i jernbanegade hobro super go massage og sex for alle pengene gentagelse ja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hobro drengen 0 Skrevet 21. April, 2017 Hej knold6 hvad kan man være heldige at få på Jernbanegade og hvilken priser ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knold6 10 Skrevet 28. April, 2017 super fin behanling god massage sex med dybe kys og slik af fisse du bestemmer selv hvilken stilling du vil kneppe hende i . er altid sammen med noe 1000 lap fuld pakke ca en time held og lykke med det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborg Skrevet 28. April, 2017 knold6 skrev, for 33 minutter siden: super fin behanling god massage sex med dybe kys og slik af fisse du bestemmer selv hvilken stilling du vil kneppe hende i . er altid sammen med noe 1000 lap fuld pakke ca en time held og lykke med det Hej Knod6. Nej - så let slipper du ikke. Du må til maskinen igen for at uddybe lidt m.h.t. hvor i Jernbanegade, hvem er pigen og hvordan ser godten ud (alder, højde drøjde m.m.). Det er da muligt at andre end jeg selv også er interesseret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knold6 10 Skrevet 8. Maj, 2017 Aalborg skrev, den 28/4/2017 at 17:04: Hej Knod6. Nej - så let slipper du ikke. Du må til maskinen igen for at uddybe lidt m.h.t. hvor i Jernbanegade, hvem er pigen og hvordan ser godten ud (alder, højde drøjde m.m.). Det er da muligt at andre end jeg selv også er interesseret super fin behanling god massage sex med dybe kys og slik af fisse du bestemmer selv hvilken stilling du vil kneppe hende i . er altid sammen med noe 1000 lap fuld pakke ca en time held og lykke med det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knold6 10 Skrevet 8. Maj, 2017 hej aalborg der er normalt to piger på vagt samt muttet der bestemmer den pige jeg er sammen med er omkring de 30 let buttet små faste bryster glat fisse elsker at blive slikket godt og grundigt .hun knepper helt fantatisk er god til at hygge når vi er færdige . adr. jernbanegade 1 hobro åbner kl 10 alle hverdage lukket søndag held og lykke med det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hovsacarsten 0 Skrevet 22. Maj, 2021 Var forbi i dag. Blev modtaget af en buttet men køn kvinde sidst i 30erne. Pris blev aftalt for 1 times massage inkl. Hj. Kvinden byttede så plads med en mere buttet, mindre køn kvinde (midt 40), som stod for massagen. Rigtig god massage af arme og det ene ben. Ryg og skuldre blev fuldstændig negligeret, og det andet ben blev skøjtet hurtigt henover, for at komme til hj med minimal pirring. Under hj tog hun tøjet af, undtaget bh, og jeg måtte røre. Ikke specielt køn pige, så det gjorde ikke alverden, men det var da nok til at javertus blev hård. Et uinspireret hj, med falske stønnelyde undervejs. Alt var slut på 40 minutter, selvom jeg betalte for 60. Alt i alt en skuffende omgang. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 22. Maj, 2021 Hovsacarsten skrev, for 7 timer siden: Var forbi i dag. Blev modtaget af en buttet men køn kvinde sidst i 30erne. Pris blev aftalt for 1 times massage inkl. Hj. Kvinden byttede så plads med en mere buttet, mindre køn kvinde (midt 40), som stod for massagen. Rigtig god massage af arme og det ene ben. Ryg og skuldre blev fuldstændig negligeret, og det andet ben blev skøjtet hurtigt henover, for at komme til hj med minimal pirring. Under hj tog hun tøjet af, undtaget bh, og jeg måtte røre. Ikke specielt køn pige, så det gjorde ikke alverden, men det var da nok til at javertus blev hård. Et uinspireret hj, med falske stønnelyde undervejs. Alt var slut på 40 minutter, selvom jeg betalte for 60. Alt i alt en skuffende omgang. Skidt pyt, tilgengæld ramte du plet i valg af Alias Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Forsigtig32 0 Skrevet 13. November, 2021 Er der stadig mulighed for ekstra ydelser her? Overvejer at prøve thai massage så lidt ekstra ville da være lækkert! Evt andre i hobro der yder eksta? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg