Hop til indhold

Sonja fantastisk smuk og sød prinsesse

Featured Replies

Skrevet
  • Author

Tak kindkiddo jeg har ventet længe på hende lol

Skrevet
  • Author

Havde en aftale med kristyn i aften men ved ikke om jeg så skal vælge sonja fordi hun er fantastisk og har ventet længe på hende <3<3<3<3<3:wub:

Skrevet
  • Author

Hun var den første jeg var med efter nogle år som GP og glemmer aldrog hvor sød og medfølende og smuk og god sex det var efter hende har jeg været sammen med en hel del så hun er special for mig<3<3<3<3<3:wub:

Skrevet

ja, det må hun jo ligesom være, siden du dumper 5 kommentarer i samme tråd indenfor 14 minutter? ;)

Skrevet
  • Author

Jeg er glad for at hun er tilbage kan se hun har farvet håret blond er næsten sikker på at jeg så hende i flyet til budapest haha

Skrevet
  • Author

Jeg prøver at få en aftale med i aften så kan jeg vende tilbage men det er sikkert østerbro <3:wub:

Skrevet
  • Author

Har prøvet at få en aftale med hende men svarer næsten aldrig tilbage og kunne kun i forgårs ved 22.00 hvilket var for todlogt for mig hun svarer ikke på sms uhhh argh

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.