Hop til indhold
Guest Milfen Stella

GP besøg i weekender

Recommended Posts

Guest Milfen Stella

Nu har jeg siddet med tanken omkring at modtage besøg i weekender,da jeg normalt kun er at finde i dagtimer på hverdage.

Så er min tanke bare om jeg ville ende med at sidde og kigge ind i en væg eller om i kære mænd også lige smutter forbi en lørdag. <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kommer helst i weekenden, så er man fri for stress og jag, har god tid til at gøre sig klar og til at være sammen med den pige man nu har udset sig!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg foretrækker lørdag eftermiddag eller aften :) 

Men det er nok ikke sikkert at de mænd som er gift ( det er mange vist ), at de kan snige sig hjemmefra på en weekend dag :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Stella

Min oplevelse er at det nemmere og få aftaler ihvertfald i Kbh til hverdag. Jeg kan også bedst en weekend af og til. 

Kh

StudineMILF

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej dem der ikke er singler, eller bor alene kan nok have noget sværere ved at finde tid i weekenderne!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slow mover

Nu er jeg stortset ikke aktiv længere, men da jeg var havde jeg mange fornøjelige aftaler søndag aften. Et heeelt perfekt tidspunkt for mig - men jeg er så også single/alene/huleboer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milfen Stella
StudineMILF skrev, for 1 time siden:

Hej Stella

Min oplevelse er at det nemmere og få aftaler ihvertfald i Kbh til hverdag. Jeg kan også bedst en weekend af og til. 

Kh

StudineMILF

Nemlig lige det for lige pt. Har jeg rigtigt svært ved at finde hverdage hvor jeg kan tage imod besøgene.

og derfor jeg tænker det må blive weekend men igen det kan bare blive en lannnngggg dag hvis jeg skal sidde der uden besøg 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milfen Stella
holstebronx skrev, for 1 time siden:

Jeg foretrækker lørdag eftermiddag eller aften :) 

Men det er nok ikke sikkert at de mænd som er gift ( det er mange vist ), at de kan snige sig hjemmefra på en weekend dag :D 

Nemlig lige den jeg også tænker 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milfen Stella skrev, Lige nu:

Nemlig lige det for lige pt. Har jeg rigtigt svært ved at finde hverdage hvor jeg kan tage imod besøgene.

og derfor jeg tænker det må blive weekend men igen det kan bare blive en lannnngggg dag hvis jeg skal sidde der uden besøg 

Selv hverdagene denne uge hvor jeg har været alene har været UDEN seriøse henvendelser så jeg har valgt fra og lege hele ugen faktisk og kun set min faste fredag. Jeg forstår dig udemærket. :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milfen Stella

Ja hade sgu også mine øv oplevelser i sidste uge hvor jeg lige hade en enkelt dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milfen Stella skrev, for 4 minutter siden:

Nemlig lige den jeg også tænker 

Men de andre piger er nok dem, som bedst kan svare på spørgsmålet :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg arbejder næsten kun weekender pga skolen. Jeg vil sige fredag fra om eftermiddagen indtil omkring midnat er det ikke kedeligt, (så kommer der gerne en masse useriøse henvendelser lige fra kl 01-04), så passer det med lige at tage en pause til at spise og sove og så fra ca. kl 5 til 11-13 lørdag er der gang i den igen. Så kommer der gerne et par stykker hen på eftermiddagen og aftenen, men jeg synes det varierer meget på det tidspunkt :) Søndag synes jeg tit kan være lidt død, men der kan man jo så lave aftaler med nogen man kender i forvejen

Jeg synes du skal starte allerede fredag eftermiddag, hvis du kan komme til det. Jeg vil tro det er der de gifte mænd lige kan snige sig forbi efter arbejde ;) :wub:

Redigeret af Sofiala

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...