Hop til indhold

Dana, Annoncelight

Featured Replies

Skrevet

Hun ser lidt for hot ud og prisen en anelse for billig, til at være sandt. Samt sproget tyder på hun ikke er dansker.

Jeg kalder FAKE.

Faktisk kan jeg se på adressen at det nok er nogle polske piger som holder til ude i Husum af, de bruger ALTID falske billeder.

Jeg ved ikke hvordan de ser ud i virkeligheden, for sidst jeg var derude, blev jeg svinet til af pigen da jeg stod udenfor opgangen og ventede på at blive lukket ind. Hun må ha forvekslet mig med en anden, men holdt kæft en crazy opførsel, så der vil jeg anbefale alle at holde sig laaangt fra ;-)

Skrevet
  • Author

Kan jeg ikke - er på via mobilen. 

Men det var nu sætningen "Min hals er skabt for deepthroat...", der lokkede. Så kan jeg i dette tilfælde godt leve med, det ikke er hende på billederne. Så længe altså hun ser godt ud :)

Skrevet

DESVÆRRE ... 

Skrevet
  • Author

Tak for hjælpen, Tbone. Tror, jeg tager en for holdet og kigger forbi alligevel - er en sucker for deepthroat :lol:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.