Hop til indhold

Lady Gitte

Featured Replies

Skrevet

Hej

Har besøgt lady Gitte nogle gange. Hun går meget tæt på uden gummi når man ligger bundet og hun leger med udstyret.

Nogen der ved om hun kan logges til at sutte uden kondom ? Har ikke lige haft modet til at spørge hende, når hun har slikket nosser og op af skaftet uden, men har da haft tanken om det er muligt. http://ladygitte.dk/

Skrevet

det tvivler jeg på du kan, jeg har besøgt hende mange gange og hun passer på hende og hende gæster...

Skrevet

Tror kun du skal spørge 1 gang før du står på gaden igen hurtigere end en 15 årig skyder kanonen af første gang han kommer i nærkontakt med det andet køn :D

Skrevet

Som slaven fra randers siger, så tror jeg du kommer til at stå nogen ude på horsens vej ;)

Skrevet

hmm hvorfor Horsensvej... ;).  hun er da på Vejle vej.. :D

Skrevet
  • Author

Tak for svarene - Tror at jeg lader det blive ved fantasien. Skal squ ikke ud at flyve over vejen

Skrevet
sydfyr43 skrev, den 2/4/2017 at 18:05:

Sorry, du har helt ret :)

• 2 weeks later...
Skrevet
sydfyr43 skrev, den 2/4/2017 at 18:05:

Fordi lossest han får i r... er så hårdt at han flyver op på hosens vej :D som jeg forøvrigt ikke ved hvor ligger i kolding :D

Skrevet

Den ligger ikke i Kolding,  men ved Vejle er der en Horsensvej. .;)

Skrevet

Forstår ikke at der overhovedet er nogen der spørger om uden gummi

jeg har ihvertfald ikke lyst til at putte min pragtstav ind i munden på en som lige har haft 10 andre affyringer i munden

paaaaasss på jer selv

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.