Hop til indhold
hlo

Ung smuk dansk studine

Recommended Posts

Ja, jeg har besøgt hende 2 gange - og har tænkt mig at besøge hende igen når jeg får skrabet nogle sedler sammen :-) Besøgte hende privat. Hun er vist ret ny..

VIRKELIG sød, lækker og fræk pige!!!!! Mere ægte og naturlig kæresteoplevelse end jeg har prøvet de fleste andre steder. Hun var interesseret, engageret, vildt liderlig og havde god tid. Og hold op hvor sutter hun fantastisk!!!! :wub::mrgreen:

Skal ikke kunne sige om billederne er ægte - men det ligner nu meget godt. Ikke åleslank men lækker krop med dejlige kvindeformer og rigtig flot ansigt. Da jeg besøgte hende var hun i frækt undertøj og stiletter..

Kan klart anbefales hvis man er til nogle mere "ægte" oplevelser hos piger, der ikke er alt for hardcore i branchen.. ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

kim6 skrev, 1 time siden:

Ja, jeg har besøgt hende 2 gange - og har tænkt mig at besøge hende igen når jeg får skrabet nogle sedler sammen :-) Besøgte hende privat. Hun er vist ret ny..

VIRKELIG sød, lækker og fræk pige!!!!! Mere ægte og naturlig kæresteoplevelse end jeg har prøvet de fleste andre steder. Hun var interesseret, engageret, vildt liderlig og havde god tid. Og hold op hvor sutter hun fantastisk!!!! :wub::mrgreen:

Skal ikke kunne sige om billederne er ægte - men det ligner nu meget godt. Ikke åleslank men lækker krop med dejlige kvindeformer og rigtig flot ansigt. Da jeg besøgte hende var hun i frækt undertøj og stiletter..

Kan klart anbefales hvis man er til nogle mere "ægte" oplevelser hos piger, der ikke er alt for hardcore i branchen.. ;-) 

 

tomas911 skrev, for 41 minutter siden:

jeg har også besøgt hende

så dejlig og fræk

ja hun sutter som en drøm og hun kan tydeligvis lide det

gid jeg kunne score hende *sf*

Jeg har aldrig besøgt hende, men min profil er på nuværende tidspunkt også mere end hhv 60 og 41 minutter gammel. Og - har skrevet andet her end at skamrost den samme annonce der tilfældigvis bliver spurgt på. Men - jeg er også altid så mistroisk.

P. S. Hvad er det her lugter af? :-/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft besøg af hende.

Hun er helt ægte og ægte liderlig, men hvis man forventer en 62 kgs skønhed, så bliver man pænt skuffet. 

Vil nærmere sige 82 kg og ikke specielt pæn, men pigen er sød og har masser af tid og er helt enig i at hun sutter godt.

Hendes alder vil jeg tippe i start 30'erne

Om prisen 2000,- er ok må man selv bedømme - for mit eget vedkommende vil jeg aldrig igen betale 2000,- for hende, var så tæt på at sende hende hjem igen - men liderligheden overtog den beslutning:shock:

Udseende 1

Ydelse og indlevelse 5

 

 

Redigeret af Smooth

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...