Hop til indhold

Olivia Wild

Featured Replies

Skrevet

Besøgte denne skønhed https://annoncelight.dk/showad/222327 fredag, da jeg var i KBH og var slemt fristet af de flotte billeder og beskrivelse..  Billederne snyder ikke!!

Jeg havde besluttet mig for en halv time incl græsk til hende - det fortrød jeg bestemt ikke... Damn.. :D 

Prisen var 1600 hvilket er i den dyre ende af hvad jeg har oplevet, men bestemt pengene værd i min optik.

Virkelig en fræk og et dejligt ligetil kvindemenneske - skal klart besøge hende igen hvis jeg er på de kanter :D  

Skrevet

How beautiful is she in scale of 1-10? does she do SF?  Is she as good as Nanna in bed?

Skrevet

- Er ikke klar over hvad det koster hver for sig, men det kan du evt skrive eller ringe til hende for at høre.. vil skyde på at jeg har givet 500 ekstra for anal..? 

- jeg synes hun var 8 i udseeende, 10 for resten, sygt lækker røv !! :P :D 

- Hun minder mig meget om Nanna, selvom det er længe siden jeg har haft fornøjelsen af hende.. - det var helt tilbage, da hun også slog sine folder i Aalborg :D 

Skrevet

Okay så 1100 kr for en halv time det lyder også som noget jeg kan huske 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.