Guest Aalborgenseren Skrevet 2. April, 2017 Besøgte denne skønhed https://annoncelight.dk/showad/222327 fredag, da jeg var i KBH og var slemt fristet af de flotte billeder og beskrivelse.. Billederne snyder ikke!! Jeg havde besluttet mig for en halv time incl græsk til hende - det fortrød jeg bestemt ikke... Damn.. Prisen var 1600 hvilket er i den dyre ende af hvad jeg har oplevet, men bestemt pengene værd i min optik. Virkelig en fræk og et dejligt ligetil kvindemenneske - skal klart besøge hende igen hvis jeg er på de kanter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Luilei12 103 Skrevet 2. April, 2017 1600 for en time eller hvad inkl græsk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonasfrapuls 103 Skrevet 2. April, 2017 Hun er dælme fin! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Luilei12 103 Skrevet 2. April, 2017 Er det ikke 1600 kr for en halv time inkl anal Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dongding 683 Skrevet 2. April, 2017 Which is what he wrote! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Luilei12 103 Skrevet 3. April, 2017 Hvor meget for den halve time alene og hvor meget for anal Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FlyingDick 135 Skrevet 3. April, 2017 How beautiful is she in scale of 1-10? does she do SF? Is she as good as Nanna in bed? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborgenseren Skrevet 3. April, 2017 - Er ikke klar over hvad det koster hver for sig, men det kan du evt skrive eller ringe til hende for at høre.. vil skyde på at jeg har givet 500 ekstra for anal..? - jeg synes hun var 8 i udseeende, 10 for resten, sygt lækker røv !! - Hun minder mig meget om Nanna, selvom det er længe siden jeg har haft fornøjelsen af hende.. - det var helt tilbage, da hun også slog sine folder i Aalborg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Luilei12 103 Skrevet 3. April, 2017 Okay så 1100 kr for en halv time det lyder også som noget jeg kan huske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg