mindet 16 Skrevet 2. April, 2017 Halløjsa med mennesker jeg har faldet over hende et par gange, en ganske pæn pige i Viby J, hendes profil tiltaler mig men jeg kan ikke rigtig finde nogen anbefalinger eller anmeldelser af hende. er der nogen som har været forbi hendes matrikel og kan give grønt lys og thumbs up? https://annoncelight.dk/showad/220992 På forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 2. April, 2017 Pigerne på Engtoften er berygtede for at bruge enten falske billeder eller meget meget photoshoppede billeder. Det er også min egen erfaring med pigerne der. Ved ikke om den pige du efterlyser måtte være undtagelsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mindet 16 Skrevet 2. April, 2017 Aros skrev, for 20 minutter siden: Pigerne på Engtoften er berygtede for at bruge enten falske billeder eller meget meget photoshoppede billeder. Det er også min egen erfaring med pigerne der. Ved ikke om den pige du efterlyser måtte være undtagelsen. Øv, det var da ærgerligt men jeg håber da at nogle har noget mere konkret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg