Hop til indhold
Guest Kinky Camilla

Brændt af

Recommended Posts

Guest Kinky Camilla

Må passe på hva jeg skriver da jeg ellers får problemer med admin. Men må tilstå jeg havde aftale om at leje et sted u Bording og var for 1 mdr siden og da jeg kom vat alt lukket og slukket og ingen reaktion fra Mutter om de simple info...... det er sur bagdel og øv jeg ønsker ik fir andre de hopper på pinden det sted.... det så ydermere noget forfalden ud og med til solgt skilt foran huset.... frækt vådt kys ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kinky Camilla skrev, for 5 timer siden:

Må passe på hva jeg skriver da jeg ellers får problemer med admin. Men må tilstå jeg havde aftale om at leje et sted u Bording og var for 1 mdr siden og da jeg kom vat alt lukket og slukket og ingen reaktion fra Mutter om de simple info...... det er sur bagdel og øv jeg ønsker ik fir andre de hopper på pinden det sted.... det så ydermere noget forfalden ud og med til solgt skilt foran huset.... frækt vådt kys ;-) 

Øv øv....Håber du ikke havde betalt noget på forhånd ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Kinky Camilla

Er dette ikke 2. gang nu du er uheldig eller er det samme sted ? :(

Dejligt at du lige advarer og surt for dig, da du formentlig havde gæster den dag.

God Søndag herfra :)

Kh

StudineMILF 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Ja sådan er de jyder, ikke til at stole på heller ikke i business, Mutter har nok redet på "to kunder" hvis den ene skulle brænde hende af....surt show KC, men på en igen .....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
DK fyr 34 skrev, den 2/4/2017 at 07:47:

Øv øv....Håber du ikke havde betalt noget på forhånd ;)

Nej havde jeg gudskelov ik. Men det jo fuldstændigt forrykt hvorfor hun ik giver mig besked af den ene eller anden årsag der nu måtte være så jeg ik brugte tid og penge på annoncering derude samt mine aftaler med gæster. Min arbejdsdag blev jo ganske enkelt ødelagt selv om jeg fik booket noget privat i Herning. Ska så tilføjes at kl.16 om eftermiddagen prøver hun at kontakte mig med en undskyldning der ik holder vand overhovedet om at hendes mobil var gået i stykker men det jo spøjst da jeg dagen før havde forsøgt, at kontakte hende også men intet svar var heller der at få. Syntes med respekt for mig, stedets omdømme og hun selv tidligere været GF ved at det vigtigt med aftaler mm. Så det sted kommer jeg aldrig til, at slå mine krøllede lagenlege ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
StudineMILF skrev, den 2/4/2017 at 10:15:

Hej Kinky Camilla

Er dette ikke 2. gang nu du er uheldig eller er det samme sted ? :(

Dejligt at du lige advarer og surt for dig, da du formentlig havde gæster den dag.

God Søndag herfra :)

Kh

StudineMILF 

Hej @StudineMILF tak for dine søde ord. Det var første gang men havde forsøgt at lave opslag i sidste uge for at advare men blev slettet af admin da jeg ikke måtte skrive i de 2 forum jeg forsøgte. Du ka tro det var surt og jeg var både ked, skuffet og vred. Og mener uanset hva er det mindste man så smider en SMS, at jeg ik ka komme uanset hva hun måtte finde på af søforklaringer men tilsyneladende er der ik styr på det. Huset så også noget faldefærdig ud og lå slet ik diskret. Go dag kære kollega :) ❤knus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kinky Camilla skrev, for 43 minutter siden:

Hej @StudineMILF tak for dine søde ord. Det var første gang men havde forsøgt at lave opslag i sidste uge for at advare men blev slettet af admin da jeg ikke måtte skrive i de 2 forum jeg forsøgte. Du ka tro det var surt og jeg var både ked, skuffet og vred. Og mener uanset hva er det mindste man så smider en SMS, at jeg ik ka komme uanset hva hun måtte finde på af søforklaringer men tilsyneladende er der ik styr på det. Huset så også noget faldefærdig ud og lå slet ik diskret. Go dag kære kollega :) ❤knus

Lige over smukke :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kinky Camilla skrev, 1 time siden:

Forståeligt at du er sur over en aftale der ikke holder og ja der kunne godt trænge lidt til en havemand omkring huset.

Men for noget der ligger ca 5 min fra banegården, så bliver det nok ikke mere diskret.... altså lige indtil du skulle bitche så meget at du lagde adressen op herinde!

Indenfor er huset nu ganske pænt.

Med den standard for sprog du selv ligger for dagen, kan du vist ikke tillade dig at klage hvis der engang skulle være en gæst der har noget at udsætte på dig ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hmm, hvis branchen skal have bedre ry for ordholdenhed og troværdighed, så må pigerne vel også "anmelde" samarbejdspartnere der svigter, eller.....? Nu ved mange i KC netværk at de skal passe oå med at lave aftaler med vekommende de ejer nogle faciliteter der måske kan aftales at leje. 

Vh

Alko...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
StudineMILF skrev, den 3/4/2017 at 11:58:

Lige over smukke 

;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Prinz skrev, den 3/4/2017 at 12:32:

Forståeligt at du er sur over en aftale der ikke holder og ja der kunne godt trænge lidt til en havemand omkring huset.

Men for noget der ligger ca 5 min fra banegården, så bliver det nok ikke mere diskret.... altså lige indtil du skulle bitche så meget at du lagde adressen op herinde!

Indenfor er huset nu ganske pænt.

Med den standard for sprog du selv ligger for dagen, kan du vist ikke tillade dig at klage hvis der engang skulle være en gæst der har noget at udsætte på dig ;) 

Hej@Prinz tak for dine ord. Mht til min formulering så syntes jeg det ok at være møg sur og vred over sådan behandling og hvilke ord man lige bruger når man jokket godt på uberettiget ja så ka alle nok bruge nogle gloser vil jeg tro. Mht adr så blev den jo omgående slettet så tag det nu roligt og ha en go dag. Ydermere ka du jo være ligeglad mht adr med mindre du har noget i klemme derude. Venligst KC :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Alkoholikeren skrev, for 22 timer siden:

Hmm, hvis branchen skal have bedre ry for ordholdenhed og troværdighed, så må pigerne vel også "anmelde" samarbejdspartnere der svigter, eller.....? Nu ved mange i KC netværk at de skal passe oå med at lave aftaler med vekommende de ejer nogle faciliteter der måske kan aftales at leje. 

Vh

Alko...

Enig :) tænker også at mænd og mange udtaler sig om hint og der i dette forum herinde og syntes det fint vi piger også må udtrykke os. Jo ik længe siden Frodige Ida også gjorde det

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
StudineMILF skrev, den 3/4/2017 at 11:58:

Lige over smukke :)

;)li over i dag og nyd vejret kære

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kinky Camilla skrev, for 3 timer siden:

Hej@Prinz tak for dine ord. Mht til min formulering så syntes jeg det ok at være møg sur og vred over sådan behandling og hvilke ord man lige bruger når man jokket godt på uberettiget ja så ka alle nok bruge nogle gloser vil jeg tro. Mht adr så blev den jo omgående slettet så tag det nu roligt og ha en go dag. Ydermere ka du jo være ligeglad mht adr med mindre du har noget i klemme derude. Venligst KC :) 

Det er helt ok at være sur, men lur mig om ikke der var blevet kommenteret fra jer piger herinde, hvis det var en af drengene der omtalte jer på samme måde ;) 

Din kommentar om adressen syntes jeg er latterlig! Det ville klæde dig at indrømme at det var en fejl, for uanset hvor elendig en behandling man så end er udsat for, så er der vist ingen undtagelser for om man må nævne adresser der ikke reklameres med her på sitet. Du kunne vel bare have indsat et link til den reklame der er for stedet her på siden?

Jeg har intet i klemme derude, men når i piger er hurtigt ude efter mænd der ikke overholder "kodekset", så må også feje for egen dør ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Prinz skrev, for 19 timer siden:

Det er helt ok at være sur, men lur mig om ikke der var blevet kommenteret fra jer piger herinde, hvis det var en af drengene der omtalte jer på samme måde ;) 

Din kommentar om adressen syntes jeg er latterlig! Det ville klæde dig at indrømme at det var en fejl, for uanset hvor elendig en behandling man så end er udsat for, så er der vist ingen undtagelser for om man må nævne adresser der ikke reklameres med her på sitet. Du kunne vel bare have indsat et link til den reklame der er for stedet her på siden?

Jeg har intet i klemme derude, men når i piger er hurtigt ude efter mænd der ikke overholder "kodekset", så må også feje for egen dør ;) 

Du godt nok negativ :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
holstebronx skrev, for 21 minutter siden:

Altså jeg synes heller ikke at hemmelige adresser skal / må oplyses, selvom man er ophidset i situationen. 

Men det vel noget admin herinde må tage stilling til. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 47 minutter siden:

Men det vel noget admin herinde må tage stilling til. :)

Jo, men det er vel bedre hvis folk ikke skriver den salgs, end at man skriver og admin så skal slette.

Altså man må jo ikke skrive noget, som ikke står i annoncerne, det står vist endda i reglerne herinde. 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg

Link til indlæg
holstebronx skrev, for 5 timer siden:

Altså man må jo ikke skrive noget, som ikke står i annoncerne, det står vist endda i reglerne herinde. 

Præcis. Og at man så ender med at skulle sidde og minde pigerne om det, er mig totalt ubegribeligt! Og så er det egentlig ligegyldigt, hvor sur man er blevet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stabilizer skrev, Lige nu:

det har admin altså gjort, både overfor Kinky Camilla og generelt 

I vores regler står der 

3.2 Det er ikke tilladt at offentliggøre adresser eller konkrete stedangivelser, der ikke i forvejen fremgår af annonceringen.

jeg troede faktisk at alle pigerne herinde var ret glade for at vi ikke tillader at man skriver den præcise adresse hvis pigerne ikke selv reklamerer med den, det er bl.a. pga ønske fra pigerne at vi har den regel og en del piger er lynhurtige til at lave rapporter til os hvis en bruger overtræder reglen

fordi kinky Camilla tilfældigvis er sur på et sted skal hun da ikke have lov til at omgåes reglen, så skulle alle piger og mænd jo lov til at omgås reglen når de blev sur på en klinik eller pige, så reglerne gælder altså også for hende

Jeg har aldrig gjort sådan noget og kunne aldrig finde på det. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Prinz skrev, den 4/4/2017 at 17:07:

Det er helt ok at være sur, men lur mig om ikke der var blevet kommenteret fra jer piger herinde, hvis det var en af drengene der omtalte jer på samme måde  

Jeg har intet i klemme derude, men når i piger er hurtigt ude efter mænd der ikke overholder "kodekset", så må også feje for egen dør  

@Prinz ska gerne indrømme det ik var ok at skrive adr men bare by-navnet. Intet problem for mig i at tilkendegive det var fejl. Og så der vist ik mere suppe at koge den høne i"..... go dag

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...