Hop til indhold
NoobGPexplorer

Nika. New girl in Odense

Recommended Posts

Hun blev så min gp debut. 

Link: https://annoncelight.dk/showad/225399

Jeg har længe været ubeslutsom om hvem jeg mente ville give mig en god start i dette univers. Det blev så Nika. Egentlig ville jeg bare have en gang megafransk for ligesom at komme igang, men prisen for dette var kun 100 kr lavere end en time med samme service, så det var så det jeg valgte.

Fik lavet en aftale sidst til på eftermiddagen forleden. Jeg fortalte at det var første gang jeg skulle besøge en gp så hun lige vidste det. Ret nervøs møder jeg op på adressen og en genert meget køn pige isvøbt et lyserødt håndklæde åbner døren. Vi hilser og hun beder mig tage tøjet af og gå i bad. Jeg var faktisk lige steget ud af badet hjemmefra, men hvad... Jeg får det overstået og kommer ind i det lyse værelse hvor jeg bliver bedt om at ligge mig på sengen. Hun er nøgen. Flot, slank, blond, glatbarberet pige med nydelige små bryster.

Hun går igang med superfransk. Virkelig dejligt. Ikke så meget sug, men hendes arbejde med tungen får virkelig dilleren til at skifte fra kogt spaghetti til stål. Skønt. Jeg havde så regnet med jeg også fik lejlighed til at give hende en tunge-behandling, men hun beder mig ret hurtigt om at tage et kondom fra en skål ved siden af sengen. Hun påmonterer gummi og smører glidecreme i lysthuset. 

Hun sætter sig op på mig og giver mig en ridetur. Det er ok, men ikke super. Faktisk synes jeg at tabe lidt af rejsningen, så jeg får hende om på ryggen så jeg kan pumpe lidt i en klassisk missionær. Det er rigtig godt. Jeg beder så om at få en gang doggy, og det er endnu bedre. Jeg trænger ind og hun er supersnæver. Jeg pumper rytmisk. Hun holder sin ene hånd op af væggen for at få godt pres på hendes røv mod min lænd. Udsigten til den faste dejlige røv og min diller pumpende er ved at sprænge mig. Jeg er klar over at det ikke kan fortsætte såden her.

Jeg får gjort opmærksom på situationen, og får hende til at pille gummi af så jeg kan få den afslutning jeg vil have.

Hun begynder igen at sutte. Hun er ret dygtig med tungen og det er super dejligt. Hun bruger måske hånden lidt for meget, men pyt. Der går ikke længe og jeg meddeler at der er proteiner på vej. Faktisk temmelig mange. Jeg leverer en monster ladning mens hun holder munden omkring pikhovedet. Hun er ret stille i mundtøjet mens jeg kommer. Da der ikke kommer mere kigger hun på mig og skynder sig så ud til vasken og spytter ud. Jeg har ingen problemer med at hun spytter ud, men det kunne have været rart hvis hun havde et håndklæde eller lignende liggende i sengen til formålet, så hun ikke havde behøvet at forlade mig. Jeg havde nemlig håbet på hun ville sutte mig efter min orgasme da dilleren da jo er meget følsom. Faktisk sagde jeg det også til hende, men hendes engelske er ikke meget bedre end ok.

Efter akten spurgte hun om jeg ville have lidt massage, og jo tak. Jeg fik så lige lidt nusseri på ryggen efterfuldt at et klap i røven der tilkendegav at tiden var gået.

Det tog nok temmelig præcist 30 min. fra jeg ankom til jeg gik.

Jeg manglede lidt en 69. Det kunne jeg nok have fået hvis jeg havde bedt om det tror jeg. Der var heller ingen kys. 

Jeg gætter lidt på at hun nok havde haft en del kunder før jeg kom så hu nok var lidt træt. Samtidig så jeg på min vej ud en gut der kiggede noget fåret på mig. Jeg tænker lidt det var en logebror. :)

summa summarum. En god debut for mig. 

Næste!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun skuffede mig hun virkede ikke rigtig intresseret i et møde overhovedet måske har hun haft en dårlig dag..

men jeg synes tit pigerne er afvisende over telefon måske fordi folk ringer uden at dukke op men på den anden side set kan de heller ikke bare gå ud fra det er sådan jo så får de aldrig besøg..

men hun er stadig en dejlig ung pige så mon ikke jeg ender med at forsøge mig igen en dag hvis der ikke er kommet bedre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...