Hop til indhold
Big3lover

Lucy22, Odense

Recommended Posts

22 cm and thick skrev, for 10 minutter siden:

Uha hun ser spændende og fræk ud. Nogen anelse om hvor hun holder til henne?

Hun sagde Ørbækvej....(det sædvanlige sted), og så bliver jeg sgu lidt i tvivl. Der er i øjeblikket en del unge piger på adressen, med annoncer forskellige steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 2 timer siden:

Hun sagde Ørbækvej....(det sædvanlige sted), og så bliver jeg sgu lidt i tvivl. Der er i øjeblikket en del unge piger på adressen, med annoncer forskellige steder.

Jeg har aldrig besøgt "det sted". Har lidt samme tvivl ang. deres ægthed og seriøsitet som jeg mener at kunne spore i det du skrev. Synes der er ekstremt mange piger der der hver har flere forskellige annoncer med forskellige priser. Men måske man skulle prøve - i stedet for bare at være mistroisk. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender hende. Det vil sige jeg har mødt hende kort.

Billederne er ægte og ny. Det kan jeg garantere. Hun er ret lille og ret kraftig om bagen og lårene.

Service kan jeg ikke sige noget om da jeg ikke har prøvet.

Af de andre piger på stedet kan jeg sige god for Dominaen, hendes billeder er også ægte

https://annoncelight.dk/showad/217497

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
T.Hansen47 skrev, for 7 timer siden:

Jeg kender hende. Det vil sige jeg har mødt hende kort.

Billederne er ægte og ny. Det kan jeg garantere. Hun er ret lille og ret kraftig om bagen og lårene.

Service kan jeg ikke sige noget om da jeg ikke har prøvet.

Af de andre piger på stedet kan jeg sige god for Dominaen, hendes billeder er også ægte

https://annoncelight.dk/showad/217497

 

Ja billederne er vist taget ved huset, synes jeg at kunne genkende. Men jeg syntes nu ikke at der er noget der indikerer at hun er kraftig på bagen og lår - altså ud fra billederne...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo jeg må sgu give T.Hansen ret....hun har et godt understel, men hun ér altså også en lille sag. I annonce står 1.60 og 45 kg.....men hun er max. 1.52 og nok 50 kg. Til gengæld er hun velproportioneret...fast rund røv og nogle små meget frække og flotte bryster.

Sød og imødekommende og leverer god sex. Ja, kunne ikke dy mig. Og som "22" siger.....hvor intet vover - man intet vinder ;) .

Hun er desværre kun denne uge med, så tager hun til Ungarn sagde hun. Hun er iøvrigt nu ikke på Ørbækvej, men på Nyborgvej - dér hvor andre østeuropæiske piger holder til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...